Gå til innhold

Vann fra springen til baby - Nedre Romerike

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Jeg har vært litt småhysterisk med dette med å koke vann før jeg gir til snuppa, men har tenkt å slutte med det nå. Vi bor på Nedre Romerike og har kommunalt vann. Andre som bor på samme sted som ikke koker vannet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt slapp med koking av vann her...

Bor i Rælingen og vannet tror jeg er ganske bra.. Ikke blitt dårlig ihvertfall...

Skrevet

flott, da kutter jeg ut også, har føltes litt teit å koke vannet i og med hun spiser på ALT mulig og det har gått bra.

Takk for svar!

Skrevet

Poenget er at bakterier kan vokse i vannet. Får i seg mer der enn ved å tygge på leker som har vært på gulvet. Skal mye til for å bli syk av bakterier når det er så små mengder, men hvis det er bakterier i vannet er det ofte mer. Tassen er 7 mnd, og jeg koker fortsatt vannet. Har tenkt å fortsette med det en stund.

Skal være veldig obs på mat og avføring, ellers er det ikke så farlig hva de "putter i munnen"

Skrevet

spurte hs om dette, og hun sa man trygt kan bruke vannet her uten å koke det, iallefall vi som bor i fetsund :o)

Skrevet

spurte hs om dette. de statlige anbefalingene var at man kokte vann fram til oppstart av fast føde!! etter det trnger man ikke det i norge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...