Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Lillemann sover så godt når han ligger ute i vognen sin, våkner etter 20-30 min om han sover inne, og kan sove 2 timer ute. Jeg er så trøtt nå at jeg er litt kvalm. Er veldig var på lyder, og har babycall i vognene hans og med meg hvor en jeg er i huset. Noen av dere som hadde tatt dere en liten blund nå? Føler at det blir veldig feil, men trenger sårt å få sove snart.., men vi bor i et veldig rolig boligområde, og jeg har døren på gløtt og bebycallen på høyeste lydnivå. Men vet ikke om jeg tør allikevel..
Rut Bram Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 klart det, så lenge du har babtcall hører du jo når han våkner. jeg hadde gjort det - søvn er viktig for mor også!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Sant, men synes liksom det er litt skummelt når han er ute alene.. Men folk lar jo vognene stå utenfor cafèer også da så..
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 jeg gjør det :-) Ser ingenting galt i det!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har også syntes det har vært skummelt, men idag var jeg så trøtt når vi stod opp at jeg var kvalm og hadde vondt i hodet. Så når jeg la han ut i vogna for formiddagsluren som pleier være på 2 timer (nytter ikke få han til å sove inne...) så måtte jeg bare prøve å sove litt. Gikk helt fint det. Vogna stod så skjult som jeg fikk til, og hadde på babycallen. Sov godt.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Da gjentar du det i morgen :-)
m-mamma Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Jeg gjør det. Mye våken på natta, så jeg er nødt til å sove litt. Babycallen slår jo ut på den minste lille lyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå