Gå til innhold

Kan jeg sovenå? Tror kanskje ikke det men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann sover så godt når han ligger ute i vognen sin, våkner etter 20-30 min om han sover inne, og kan sove 2 timer ute.

Jeg er så trøtt nå at jeg er litt kvalm. Er veldig var på lyder, og har babycall i vognene hans og med meg hvor en jeg er i huset.

Noen av dere som hadde tatt dere en liten blund nå? Føler at det blir veldig feil, men trenger sårt å få sove snart.., men vi bor i et veldig rolig boligområde, og jeg har døren på gløtt og bebycallen på høyeste lydnivå. Men vet ikke om jeg tør allikevel..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klart det, så lenge du har babtcall hører du jo når han våkner. jeg hadde gjort det - søvn er viktig for mor også!

Skrevet

Sant, men synes liksom det er litt skummelt når han er ute alene..

Men folk lar jo vognene stå utenfor cafèer også da så..

Skrevet

jeg gjør det :-) Ser ingenting galt i det!

Skrevet

Jeg har også syntes det har vært skummelt, men idag var jeg så trøtt når vi stod opp at jeg var kvalm og hadde vondt i hodet. Så når jeg la han ut i vogna for formiddagsluren som pleier være på 2 timer (nytter ikke få han til å sove inne...) så måtte jeg bare prøve å sove litt. Gikk helt fint det. Vogna stod så skjult som jeg fikk til, og hadde på babycallen. Sov godt. :)

Skrevet

Da gjentar du det i morgen :-)

Skrevet

Jeg gjør det. Mye våken på natta, så jeg er nødt til å sove litt. Babycallen slår jo ut på den minste lille lyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...