Gå til innhold

"uhell" - flere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har havna her etter et "uhell"? Jeg har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Har ikke fortalt barnefaren om dette enda, da jeg gruer meg veldig for hans reaksjon. Dette er en som jeg ikke tror hadde andre hensikter enn sex med meg! trist, men slik er jo noen.. Jeg kommer til å beholde barnet selv om det ikke var planlagt. Men er nå redd for hva som kommer til å skje videre, hvordan foreldrene mine vil reagere, og ikke minst min voksne søster som nesten daglig forteller meg at hun syns det er fælt å se hvor mange unge som blir gravid. Jeg er nå 19, men blir 20 før barnet blir født.. Er det noen i tilnærmet situasjon her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med "uhell", mener du at du ble gravid med vilje? I så fall synes jeg det er UTROLIG dårlig gjort mot barnefaren.

Dersom det faktisk var et uhell er jo saken en hel annen. Da synes jeg du bare skal gjøre det som føles riktig for deg. Men snakk først med barnefaren, det kan jo faktisk hende han ønsker det samme som deg på sikt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mente at det var et uhell! altså ikke planlagt! syns bare det hørtes stygt ut å kalle det for uhell, for det er jo liksom et lite liv det er snakk om:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg! Jeg synes ikke det er sååå ungt med 20.

 

Så klart ting kunne vært bedre tilrettelagt. men men, det ordner seg ALLTID!

Unge mødre kan være like gode som eldre. Jeg selv ble mor som 17 åring og vet at mitt barn aldri led noen nød fordi om.

Ellers så var jo faren også med på å ha sex , da må han selfølgelig ta ansvar for sine handlinger. :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk min første da jeg var 23, men føler meg fortsatt veldig ung liksom. Er alene meg jenta mi, og det går helt fint. Her er jeg igjen, i uke 9.... samme pappa som datteren min, så sånn sett er det kanskje greit, men man kan nok kalle det et uhell, for det var et engangstilfelle, og vi kommer aldri til å bli sammen....

 

hvor bor du hen da hovedinnlegger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda de var nok et uhell her også, altså...Ikke planlagt....

i i begynnelsen så var det tusen tanker og følelser å holde styr på å takle, både for meg og barnefaren, men etter en stund ( må inrømme det tok noen uker) når ting hadde roa seg og vi hadde fått sortert tankene våres og alt det der så ble ting mye greiere!

Vi bestemte oss for å beholde barnet og prøve på å bli en familie :)

Og nå når tdet begynner å gå opp for oss begge at vi skal bli foreldre så tar han mer og mer del i svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...