Gå til innhold

Endelig hjemme igjen!


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Nyttårsaften ble vi endelig utskrevet etter 9 netter på sykehus! Deilig å være hjemme igjen!!

 

I tillegg har jeg fått infeksjon i ks såret og blitt skikkelig forkjøla med feber! Kjedelig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!!!

Godt at du e tellbake, æ har savna dæ! Håpe alt går bra me lille Hanna..Uff kjedeli å plages me ks såret og itillegg feber å sånn...Jaja e vell tida førr førrkjølelse ....

 

Tenke det e kjempedeili å være hjemme igjenn...Uff va bare 1,5 døgn på sykehuset etter at æ fødte, og syns det va evig nok....

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på dere :) kan tenke meg det var godt å komme hjem igjen ja..... vi var vel ca 9 dager på sykehuset vi også, og det er IKKE gøy.....

er lille jenta di i form?

 

ønsker deg riktig god bedrng med infeksjon og forkjølelse- ta vare på deg selv, det er viktig nå:)

 

stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff infeksjon og førkjølels høres ikke bra ut... harvært førkjøla sjøl sia før jul... gjer sæ vesst aldri... men det måvær godt å kom sæ heim ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk!

 

Hanna har fortsatt vondt i magen av antibiotika`n. Men det blir bedre og bedre dag for dag. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem, snuppa! Tenker det var godt!

 

Trøbbel med ks-såret er noe dritt! Jeg har tilløp til brokk og har ikke klart å gå på en uke.... helt grusomt vondt!! - i dag er jeg litt bedre og skal prøve å klare meg uten parlagin forte..

 

Snille foreldrene som har ventet med å feire jul til dere kom hjem! Sikkert koselig!

 

Håper formen din kommer seg fort!

 

Klem, klem!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ja välkommen tillbaka! vilken julafton du hade da!

 

jag var där 7 dagar:(::::::::: inte kul alltså... men hoppas att du tillfrisknar, ibland går det ju snabbare hemma, när man väl slipper vara på sjukhus och känna sig sjuk liksom...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk!! :-) Tror alle timene med veer sleit meg helt ut slik at jeg ikke hadde mer imunforsvar igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopierte denne fra BIM :-)

 

..............

 

Hei! Tusen takk for alle hilsninger!!

 

Ble satt igang med ballong tidlig 22 des. Dro en liten tur hjem men riene kom med en gang så vi fikk beskjed om å komme tilbake.

 

Hele fødselen var rett og slett et helvete..... i 28 timer gikk jeg fra 2 til 4 cm åpning. Ingen smertelindring som virket.... i 4 timer prøvde de å sette epidural... 7 forsøk før de fikk det til, men den var heller ikke optimal... Riene kom hele tiden jevnt, 2 til 4 min mellomrom.... ingen pauser da jeg hadde konstante smerter i korsryggen....

 

Uff, jeg begynner bare å grine av å tenke på det.... Skal skrive hele historien når jeg kommer hjem, men den er ikke noe for de med fødselsangst.

 

Til slutt endte det med hasterkeisersnitt da etter 28 timer, på 10 min var hun ute i siste liten. Jeg lå med full narkose. Klokken 14.10 23 des.

 

Hun er selvfølgelig PERFEKT!!! Nydelig stor jente med masse mørkt hår. Hun veide 4.140 gram, 37 rundt hodet. Lengden vet vi ikke da de ikke har målt henne da hun hadde en litt for traumatisk start på livet så de ville ikke stresse henne med å bli strekt.

 

Hun har fått en infeksjon og ligger til observasjon og får intravenøst noe som er veldig tøft og trist for meg og mannen, men vi er så heldige å få ha henne ganske ofte hos oss. Sliter derfor også litt med amming.

 

Men alt blir bra!!! :-)

 

Nå skal vi ned å hente henne opp til oss! Gleder oss veldig til å komme ut!!!!

 

Gratulerer til alle som har født!! Gleder meg til å lese alle historiene når jeg kommer hjem. Det vil nok ta en uke til minst men....

 

Kan jo hende jeg kommer innom å titter alikvel, har nå koblet meg opp gjennom mobilen til snille kjæresten min som har blitt pappa!:-)

 

Stor klem fra Lucia og bittelille som har fått navnet Hanna etter sin tippoldemor. - og litt mormor.

 

*snufs*

 

PS: Det er nesten litt traumatisk å ikke få vært her inne hele tiden også.... hehe, savner dere!

 

PPS Mensana og Popkind; Husker dere at jeg drømte det ble ks på oss helt i begynnelsen på svangerskapet...??? Kom plutselig på det her, mensana og jeg ble det ks på i alle fall. Popkind, jeg vet ikke hvordan det gikk tilslutt med deg men du fødte vel kanske vaginalt! Uansett, så lenge det går bra til slutt!!

 

Klem igjen!!!!!

*Lucia*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...