Brillemamma Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Firmaet som sambo jobber i skal på tur i mars. Til Hemsedal og stå på ski fra fredag til søndag. Alt gratis! Har litt lyst å være med, men vet ikke helt... Tror dere det går bra å være borte fra gutten min en helg når han er 5mnd?.. Jeg ammer ikke, han får mme.. Jeg vet han har det godt hos besteforeldrene sine..men tenk om noe skulle skje, og vi er så langt borte?....(bor på vestlandet).. Ønsker deres synspunkter på dette. Hva ville dere gjort?..
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 hei var i samme situasjon som deg, vi skal på fest med min jobb (uten partner) i oslo første helga i februar. bor i tromsø. jeg takket nei, kunne ikke tenke meg å dra fra henne - hun fullammes. sjefene mine spanderte da sambo og beibi med fly & hotell, så da var det jo greit er kanskje annerledes siden hun får mme? tøtta her tuller litt med flaska, og er jo kjedelig hvis jeg er laaaangt vekk da..
Rut Bram Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Så lenge du har barnevakter som er komfortabel med dette, ser jeg ikke problemet. Jeg skal på skitur på Voss med en overnatting i februar, da er snuppa litt over 4 mnd. Jeg ammer, men hun får flaske når jeg er borte. Det går sikkert kjempefint
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Hvis besteforeldrene kjenner gutten godt, går det helt sikkert kjempefint. Du kommer sikkert til å tenke på ham heeele tiden, men det er jo bare å ringe og høre at alt går fin-fint! Dere er heldig som har omsorgsfulle besteforeldre som vil passe mini en hel helg! Mine foreldre vil ikke passe barna bortsett fra på dagtid.. God tur!!
Brillemamma Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2007 Ja, de kjenner han veldig godt. Har han ofte noen timer nede hos seg ett par dager i uken. Han har også vært på overnattingsbesøk allerede, men kun fra kveld til morgen...har gått kjempefint..men er litt annerledes med en hel helg da...og langt borte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå