Pandura Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Nå håper jeg og tror at det blir mange som følger etter i løpet av 2007. Jeg er litt dempet foreløpig, men tegnene blir mer og mer tydelig, så jeg har tro på at dette blir et langvarig svangerskap. Jeg kommer ikke til å klare å holde meg helt borte herfra, men det begynner å bli dags for en overgang, sånn i det daglige. Lykke til alle flotte damer, det er 2007 som gjelder nå! God klem,
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Ønsker deg masse lykke til Pandura!! Måtte du få kose deg med dette svangerskapet til det tar naturlig slutt !! Det er jo en godt når en føler at ting går riktig vei da! Magefølelsen er ikke dum vet du Klem
Aguin Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Gratulerer så mye ! Håper du får være der i mange mange måneder !
gull-ønske Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Vi gleder oss med deg Pandura! Det gir håp til oss andre når vi vet at neste stoppested, det er "gravid i moden alder". (gleder meg jeg!) Håper du får en fin graviditet!
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 4. januar 2007 #5 Skrevet 4. januar 2007 Så godt å høre Pandura at alt står bra til. Vi trenger gla'historier her, det hjelper for pågangsmotet. Koselig om du stikker innom å holder oss oppdaterte. Nyt dagene og graviditeten. Gode ønsker sendes.
nungo Skrevet 4. januar 2007 #6 Skrevet 4. januar 2007 En god klem til deg også, Pandura! Det er gledelig å høre du har det bra og etterhvert kan begynne å slippe gleden løs og tro på at dette virkelig skal lykkes - det under jeg deg av hele mitt hjerte. Jeg håper vi blir mange fra denen siden som følger etter deg - det er bare å gjøre plass i sofaen!
Agne Skrevet 4. januar 2007 #7 Skrevet 4. januar 2007 For en lykke. Gratulerer så mye og ta vare på deg selv.
Pandura Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2007 Sukk. Blir helt rørt av all omsorgen. Hormonene gjør at jeg tuter for alt mulig, men det er virkelig en helt spesiell atmosfære her inne. Jeg skal holde av plass i sofaen og spre det jeg kan av riktige vibber for at så mange som mulig kommer seg over dit. Alt godt til dere alle,
Cmoi Skrevet 4. januar 2007 #9 Skrevet 4. januar 2007 Pandura Gratulerer og lykke til. Håper flere følger etter deg. Også meg
skifer Skrevet 4. januar 2007 #11 Skrevet 4. januar 2007 Lykke til Pandura,og hold av en plass til meg er du snill, er temmelig lei dette stedet nå;)selv om det er aldri så mange kose jenter her.. Kos deg med svangerskapet ditt. Mange klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå