Gå til innhold

spor av blod i urin

Anbefalte innlegg

jeg har termin 17 januar, har hatt masse rier og kynnere i uka som gikk, var hos jordmor for sjekk på onsdag.Hun sa det var spor av blod iurin prøva og at ting var i ferd med å skje . Jeg ble skikkelig opptimist ,men en uke etterpå har det fortsatt IKKE sjkedd noe mer. Men magen har sunket ganske mye så det er jo bra. Flere som har hatt spor av blod i urin prøva?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7627482-spor-av-blod-i-urin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har rikelig med blod i urinen. Ikke sånn at jeg ser det, men jordmor og lege sier det er høye verdier og har skrevet rikelig med blod i urinen på helsekortet. Har hatt det siden uka før julaften og håper de snart finner ut hva det kommer av, men noen fødsel virker det ikke som nærmer seg for meg her (termin 21. januar).

Kan kanskje være urinveisinfeksjon, skal ringe legen i morgen for å høre om urinveisinfeksjontest nr. 2 er positiv. Hadde vært geit å vite hva det kommer av egentlig!

jeg oppdaget spor av blod i urinen i går kveld,i dag er det kommet litt mer...Hadde litt utslag på bakterier i urinen sist tirsdag hos legen,han ba meg si fra hvis jeg fikk problem med tissingen. Har hatt UVI før og mistenker at jeg har fått det nå også.. Men har enda ikke gjort vondt når jeg tisser, bare litt stikking innvendig,liksom..

Visste ikke at man kunne ha blod i urinen uten at det betydde noe annet enn infeksjon.. Så ting kan begynne å skje da altså`?

Må få dratt og sjekka urinen min..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...