Gå til innhold

7 dager igjen...vedr..bading på slutten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det med badingen på slutten..har kun 7 dager igjen til UL.termin..mens termin idag..er så deilig for bekkenet mitt med varme bad........er det farlig med hensyn til bakterier o.l nå????

tror muligens deler av slimproppen har gått også..hatt noen flotte slimklumper et par dager..

flere med erfaring eller som vet hva som er bra el. ikke bra???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bader hver dag jeg, syntes det er kjempe digg. Enten alene eller med sønnen min på 2 1/2 når han kveldsbader:=) hadde forresten termin 01.01.07 :)) har igrunn ikke tenkt noe over at det ikke skal være bra????

Skrevet

Er det ikke bading i offentlige bad man skal holde seg unna, da? Bading i basseng... Og da spesielt etter at slimproppen har gått. Mener at det er sånn det er, men er ikke 100% sikker.

Skrevet

det er ikke farlig å bade hjemme i badekar, men man skal ikke bade dersom man vet at vannet er gått, for da er det jo åpent inn til babyen, og dermed stor sjangs for infeksjon.

Skrevet

takker for svarene..da kan jeg bare kose meg i varme bad hjemme...det er jeg ekstremt glad for..setter så stor pris på den smertelindrende varmen jeg får av det...

Skrevet

Jeg går på svangerskapssvømming arrangert av jordmødre, som arbeider på fødeavdelingen på sykehuset.. Svømmingen foregår i sykehusbassenget, hvor det er ca 30 grader. Vi gravide som går der har fått beskjed om at vi kan være med helt til vi har født..uansett..så lenge vi ikke har urinveisinfeskjon, eller vannet har gått. Om slimproppen har gått, så har det ikke noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...