Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg og min samboer har forsøkt å bli gravide i 3 år. Vi er begge ferdig utredet og skal til konsultasjon i Porsgrunn i mai/juni. Jeg har en muskelknute i livmorveggen som delevis er blitt fjernet, men den skal visstnok ikke være noe problem. Derfor skal både jeg og min samboer ha alle forutsetninger til å bli gravide... ifølge legen på sykehuset. Jeg har litt vanskelig for å innfinne meg med at vi nå skal igang med "siste utvei". Skal ta Pergotime to ganger til i påvente av konsultasjonen i Porsgrunn. De siste 4 årene har jeg hatt "problemer" med menstruasjonen samtidig som jeg har funnet eggløsning mellom dag 21-25 flere ganger. Legen mener det ikke er noe problem iom at blodprøvene ikke viser noe unormalt. Er det noen som har erfaring med ting som har blitt oversett og prøver som ikke er tatt? Legene følger sikkert en vanlig prosedyre ved utredningen men blir ALT sjekket. Jeg er veldig skeptisk til å sette i gang med prøverør når jeg har en fornemmelse om at noe er galt. Håper noen har erfaringer de har lyst til å dele med meg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7627241-hva-blirblir-ikke-sjekket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge hormonprøvene er tatt i forhold til din sykluss (dvs. din EL og mens) vil jeg tro resultatet er riktig. Og så lenge du har EL hver sykluss og lutealfasen din er på ca. 14 dager, så skal du kunne bli gravid.

Vi var også uforklarlig batnløse helt til 1. ICSI forsøk (IVF funka ikke for oss, for ingen egg ble befrukta). Da så lab-damen at eggene min har noen hvite lys-flekker som ikke pleier å være der. Riksen mener derfor at det er noen med eggkvaliteten min som gjør at jeg ikke blir gravid...

Håper det klaffer for dere - lykke til!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...