gobop Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 dette blir nesten som høna og egget men... jeg hadde SA på bittelillejulaften, og TR har ikke kommet ennå. Nå har jeg ikke tatt det så høytidelig med prev, jeg tenkte jeg måtte få mensen først - men det må jeg kanskje ikke...? Litt dumt å smelle meg selv på tjukken SÅ tidlig, før TR har gjort alt klart inni der.
2 fine små Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Jeg fikk TR foerst, men det kan vaere individuelt tror jeg. Noen blir gravide rett etterpaa, og da maa jo EL ha vaert foerst. Ikke saa bra svar kanskje, men mener bare aa tro at begge kan komme foerst... Lykke til! Tror forresten det er helt greit aa bli gravid raskt etter SA, saa lenge dere er klar for det.
Katrinemarie Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 For meg høres det logisk ut at el kommer før tr, siden tr er egget som ikke ble befruktet eller no...?
gobop Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2007 Ja ikke sant Catten? Takk for svar begge to Andre som ble gravide med én gang uten TR?
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Hører ikke til her.. men tenkte jeg kunne svare forde... el kommer alltid før tr, man kan faktisk bli gravid før man har fått mensen for første gang.... tr får man bare om man ikke har blitt befruktet, for kroppen gjør seg klar hver måned ril å bli befruktet, men blir man ikke det, vil dette komme ut som tr...
melkekua™ Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Egget ) eggene var allerede dannet når vi var små fostre i mamma's mage. Så da er det jo naturlig at det kommer en eggløsning før tr kommer. Jeg sier bare: Kjør på ;o)
Leontine Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Mistet i SA i mars, og ble gravid uten å ha mens i mellom. Fikk EL nøyaktig fire uker etter jeg mistet. Dessverre endte dette svangerskapet opp i en MA etter ni uker i mai. Har hørt så mange ulike meninger om man skal vente eller ikke. Selv ventet vi fem mnd etter MA'en før vi nå prøver igjen. Men det er egentlig opp til deg om du føler deg klar eller ikke. Gynekologen min sa kjør på, mens fastlegen min sa vent. Har nå prøvd begge deler, så vi får se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå