Gå til innhold

Urinlekkasje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært syk i julen med en forferdelig plagsom hoste. Hver gang jeg hoster "tisser jeg i buksa"; pinlig og ekkelt! Forsøker å knipe så godt som mulig men det hjelper ikke noe særlig. Er i 31. uke. Noen som har opplevd det samme? Tips? Råd? Er mildt sagt fortvilet over dette. Det er mitt andre svangerskap, og jeg hadde ingen tilsvarende problemer i det første.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk truseinnlegg mot lekkasjene. Attends eller Tena, hindrer også lukt. Og ikke minst : Gjør knipeøvelser hver dag! Det hjelper også med tanke på lekkasjeproblemer i tiden etter fødsel. Bekkenmusklene blir dessuten slappere med alderen også, naturlig prosess. Med daglige knipeøvelser kan du hindre dette, eller hvertfall redusere omfanget av det.

Skrevet

Takk skal du ha nutri! Ja, vanlige truseinnlegg eller bind holdt ikke - i min fortvilelse har jeg brukt bleiene til min lille datter!!! Skal se om jeg ikke får kjøpt Attends eller Tena. Håper at hosten gir seg snart. Jeg har hatt problemet i to uker allerede.

Skrevet

Har det akkurat på samme måte - ille å si det men glad for at jeg ikke er unormal!!!!!!!! Venter nummer to, hadde heller ikke problemet med nr 1. Men - vil dette vare???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...