Silje & prinsen<3 Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Vet ikke om noen husker meg igjen.. det er mange mnd siden eg var her sist.. Har hatt meg en laaaang pause fra BIM.. Er det noen av de gode gamle her, eller er alle blitt gravide..? For de som ikkje kjenner meg, er eg en jente på snart 22 år. Er i min 15 pp.. Har muligens en tett eggleder, så skal snart på kontroll å få skjekket opp i om det kan være en grunn at eg ikke har blitt gravid ennå.! Hadde vært kjekt å bli kjent med noen av dere...Godt å ha noen å snakke med her inne...=) Klem
attpåklatt!! Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hei på deg!! Eg er her.. mener eg husker deg!! Men, ikke sikkert det stemmer.. mange ganske like nick av og til... Ønsker dere ihvertfall lykke til!! Klem og velkommen tilbake!
Silje & prinsen<3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 Joda,husker deg igjen... Takk for det... Kjekt å være tilbake etter noen tunge og vanskelige mnd... Hvordan står det til med deg?
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Jeg er også her, mener jeg husker nicket ditt, men er ikke sikker... Jeg er 23, blir 24 til våren... Har gått et år uten prev, men det er først nå vi skal gå virkelig inn for det... Har fått beskjed fra legen om at det kan ta litt tid, pga. diverse omstendigheter.... Jeg vil gjerne bli kjent med deg!! Oi, høres ut som en syvåring som ønsker seg en brevvenn.. HIHIHI.... klem!
Silje & prinsen<3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2007 Hei Lenekatt... Så koselig då...=) Hvor er du fra? Barn fra før? Bor litt utenfor bergen, og har ingen barn fra før.. Men ønsker oss veldig en liten baby...
Lille jente Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har vært innom her i 1 1/2 år, men har vært prøver i 6pp... Syntes det er påtide at jeg snart får komme inn på 1.tri, men så dukker det opp jenter som deg, og da bare stiller jeg meg fint bak i køen igjen. Håper det ordner seg snart for dere. Velkommen tilbake og lykke til.
Silje & prinsen<3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2007 Takk Lille Jente... Det var fint sagt... Kunne ønske alle som ønsker det, kunne blitt gravid... klem
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Jeg bor i Lillestrøm, sambo er 25. Ingen barn fra før, og jeg vil ha bebis nå!! Jobber som advokatsekretær og treningsinstruktør... Og jeg vet det høres veldig bimbo-aktig ut, men det er jeg ikke altså!! Hihi!!
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Men nå skal jeg ut av kontoret, så jeg snakker med deg senere! Ha en fortsatt fin dag!
Nutmeg Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Hei! Husker deg jeg:) Håper den 15.pp blir lykke-pp'n din:) Lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå