*panama* med to søte små Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Ringte du direkte til sykehuset for å få høre når du hadde ul time? Jeg lurer på om jeg må gjøre det jeg også)
*panama* med to søte små Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2007 Usj..Jeg ringte sykehuset nå og det er jo en evighet til jeg skal på ultralyd da.. Jaja,smøre meg med tålmodighet en stund til jeg da;o) Skulle få time en gang mellom 21 og 28 januar.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Hei=) Jeg ringte dirkete ja... Hun hadde satt meg opp til time 23 januar, men jeg sa jeg skulle ha før:O Så fikk 16 januar... Hvor langt er du på vei da?
*panama* med to søte små Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har termin 26 juni;o) Har time hos jordmor i morgen så jeg skal høre med henne:o)
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Okei=) men da stemmer det sikkert det de sa på sykehuset også asså... for jeg skulle jo inn egentlig 23jan.. Og jeg har jo termin bare 3 dager før... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå