Positiva Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 I natt er det fullmåne!!! Tenk hvor stor innvirkning månen har på alt annet....skulle ikke forundre meg om den også kan framprovosere en EL som allerede er på vei??!!! Jeg skal egentlig ikke ha EL før den 7 ifølge EL-kalenderen, men jag skal jammen meg ikke ta noen sjanser; i natt blir det svette laken her hos oss:-)!!!
melkekua™ Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Vet du hva...jeg tror det er månen som gjør at el er tidligere på meg...begynte å kjenne smertene for noen dager siden nå...ikm er 21, men tror nok det blir ett par dager før!
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Tror jeg har el i dag......Men er jo aldri sikker da...MEN jeg har aldri hatt så sterke el "symptomer før....Vond korsrygg, vondt i magen og små kvalm(hatt det i ca. 4 dager nå)...Kanskje det er fullmånen som gjør at jeg får slike tydelige symptom.........Får håpe at sterke el-symptomer betyr kraftigere EL......, he, he...Vi får satse på fullmåne spirer.... Lykke til videre med prøvingen!!!
melkekua™ Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Vond rygg ja....og smerter delux....ikke så særlig appetitt heller..... ¤¤ satse på at det er en godt tegn ¤¤
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 ja d må bare være et godt tegn!! For i denne pp`en SKAL det klaffe... ......
Positiva Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2007 Åhhhh....jeg har en GODFØLELSE denne pp'n asså!! Jeg har også veldig vonde 'menssmerter'. Pleier ikke å ha det.... Hmmmm, mystisk;-) Dette blir spennende! Og som jeg har sagt før; Oktoberbarn blir DRITKULE!!! (Har en fra før av, og er en selv... vekt altså;-)
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 I følge min kalkulator vil det eventuelt bli et september barn.....
Positiva Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2007 Uansett blir det en vekt:-) Skiftet er fra noe og tyvende september:-)
Positiva Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2007 (jeg for min del får termin 2 oktober. SKAL SKAL SKAL få dette til å klaffe!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå