Strålende Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Hei jeg lurer på omnoen vet hvilken DUO vogn som er grei med tanke på hvor høy vi er som skal bruke den.. ? Jeg vil ha en der bag ikke er laaaangt nede hehe jeg er selv like over 170 cm, og min kjære er jo enda høyere. Noen med erfaring ???
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Simo er høye og gode. teutonia mistral s er høyere enn vanlig mistral, men likevel ikke kjempe høy da. mutsy har teleskopstang og ganske høy bag,men bagen er ganske kort og passer kanskje ikke for høye foreldre hvis det blir et langt barn:) stokke er høy da...
Strålende Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 Takk for svar Anonym... Jeg har lurt litt på en SIMO .. Vil helst ha DUO. Noen som vet hvordan Emmaljunga sine er med tanke på høyde ?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Emmaljunga er like høye som simo tror jeg.....De er iallefall ikke i den lave kategorien ;)
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 emmaljunga edge duo er ihvertfall ganske høy.Samboeren min er 1,80 og har ikke klagd på at den er lav ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå