Gå til innhold

Ingen hjemme i toppetasjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tempet og temperaturen falt idag, men likevel går jeg og tar en test. (IKM er idag eller i morgen) Kaster bort 100 kroner på en test jeg vet blir negativ. Det er definitivt ingen hjemme i toppetasjen.

Blir så sint på meg selv når jeg til stadighet gjør sånne ting, grr ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe... kjenner meg igjen her også gitt.

Håpet sitter jo der, selv om alt annet forteller noe annet.

Til og med etter at mensen dukker opp, tenker jeg at det kan jo være bare spotting da.... Så det er ofte tomt i toppetasjen her også, viss det kan være noen trøst.. ;)

Skrevet

Ja håpet er nok noen ganger større enn fornuften, men det er jo et lite MIRAKEL vi ønsker oss da!!!!

Og vi ønsker det så veldig, veldig!!!

Men sånn ellers så er vi vel ganske fornuftige!! Vi har bare blitt litt tussete når det gjelder dette baby-ønsket vårt!

Håper du også blir en av de heldige snart!

Skrevet

Egentlig når jeg snur litt på det, er det jo litt kult også, ikke det at man kaster bort en hundrings, men at vi faktisk klarer å snu alt til noe positvt.

Når tempen faller, så stiger den sikkert igjen i morgen, når TR murrer i vei er det festesmerter og livmortøying. Når mensen kommer er det sikkert bare spotting og får man en negativ test, ja så er det sikkert bare litt tidlig enda...

Vi lurer oss selv, kroppen er med på gamet og utsetter tante i mange dager etter IKM. Tankens kraft eller?

Jeg synes jo dette sier litt om ukuelig optimisme, og når TR endelig har fått oss til å skjønne at vi ikke er gravide denne mnd heller, så er vi jaggu igang igjen etter få timers depping. Forhåpentligvis bringer det oss alle i mål til slutt, i den ukuelige optimismens navn...

Skrevet

Egentlig må jeg bare le jeg. Det er så utrolig gjenkjennende dette her. Det du Litenspire uten spire skiver er akkurat slik jeg tenker. Selv når tanta dukker opp tenker jeg at kanskje er det bare litt spotting som gir seg. Yes, særlig riktig....det er ikke det nei.

ElinaN, vi har vært gjennom dette alle her inne. Flere av oss lærer nok aldri :-) Ønske er så stort at vi bare klarer ikke å la være.

Skrevet

Har gått med noen lapper på tester her og ja,slik er det bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...