Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Min er over 16 mndReiser seg og står litt uten støtte, så regner ikke med det er lenge igjen men....
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Luke blir nå 14 mnd,han går ikke enda nei ;o)
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Min går ikke, men hun er akkurat fylt ett da..
Lilla76 Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 jenta mi begynte å gå når hun var 17 mnd,da gikk hun som en prest :-) det varierer jo veldig når barna går, men alle begynner når de er klare så du må ikke bekymre deg. henger veldig sammen med personlighet også, noen mer mer forsiktig av seg og skal liksom kunne det helt før de begir seg utpå det.
Yvonnemor Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jenta vår går noen skritt før hun faller. Hun har svak CP, så hun er litt sen... Hun er 22 måneder.
Guttemamma x 3 Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Lillemann gikk da han var 17,5 mnd. Reiste seg midt på gulvet og sto uten støtte da han var 14-15 mnd, men det tok altså litt tid før han begynte å gå. Til gjengjeld gikk han stødig fra første dag når han først begynte å gå.
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Min gogutt er snart 14 mnd gammel. Han har stått uten stötte en god stund nå og tar noen usikre, vaklende skritt, men han går ikke hele tiden. Han foretrekker fortsatt å krabbe.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Jenta vår er 14,5 mnd nå (13 mnd korrigert, for tidlig født). Hun kan ikke gå enda. Hun er blitt mye ivrigere på å gå med bilen sin nå. Hun har reist seg opp og gått langs bord o.l. siden hun var 10 eller 11 mnd. Men det stoppet liksom der. Hun er enda ganske ustø og vil ikke forsøke å stå selv. Dersom hun står og jeg slipper henne uten at hun merker det, så står hun helt til hun oppdager det. Da setter hun seg med en gang. Håper ikke det er så lenge igjen nå, for hun begynner å bli tung å bære på!
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 12,5 mnd. Reiser seg uten støtte, går rundt bord og hvis han blir leid, men ikke sluppet seg. Storesøsteren hans var 16 mnd før hun slapp seg.
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 Min er 14,5 mnd, og går ikke enda. Står såvidt uten støtte, men setter seg når han legger merke til det selv! :-) Men fræser rundt med Mickey gå-vogna si, ikke noe i veien med beina for å si det sånn :-D Ikke noe stress her i gården, han går når han er klar for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå