Gå til innhold

Noen som kan anbefale en god og ikke svindyr babycall??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en som er enkel å bruke!! Er jo så mange å velge mellom og de varierer så veldig i pris syns jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har topcom. Jeg er ikke fornøyd, den har rekkevidde på 2 kilometer så vi tar inn masse babyer og taxiradioer. Mitt råd er å kjøpe en med minst mulig rekkevidde. Er ikke så smart å være 2 km unna ungen uansett.

Skrevet

Vi har en Phillips, husker ikke nummeret. Den kostet 1000,- på Clas Ohlson. Den søker opp sin egen enhet, så da skal den visstnok ikke kunne bli forstyrret av andre baby-caller og annet digitalt i nærheten. Vi er superfornøyd. Ikke noe støy i det hele tatt, men veldig sensitiv på babyen!! :o)

Skrevet

Skal visstnok ha på Clas Ohlsson til 150 kr. Helt ok visst. Jeg har tenkt å kjøpe der:)

Skrevet

Vi har TopCom 1010, og er bra fornøyde med den.

Når vi tar inn andre forstyrrelser, endrer vi bare kanal, så er problemet løst.

Vi var også ute etter en babycall som ikke kostet skjorta.

Var inne på nettet å sjekket litt først, og vi endte opp med TopCom sin nyeste modell 1010!

Skrevet

Den enkleste og billigste modellen til Philips ble kåret til en av de to beste i test. Tror den koster rundt 400kr omtrent.

Vi har en sånn fra 2004. Kun to kanalvalg. Funker helt perfekt enda.

En ting som er greit å tenke på er at den enheten som skal være hos barnet også kan gå på batterier. Spesielt greit hvis barnet skal sove ute i vogna. TopCom har visst kun med ledning.

Tror Elkjøp har den modellen.

"Det enkle er ofte det beste"....

Skrevet

Vi har Doro og er kjempefornøyd. Koster ca 650 og da får man med tre enheter, en på strøm og to ladbare. Vi kjøpte på Reflexbutikk.

Skrevet

Har DORO. Den er lilla og hvit.... Kosta 400,- Kjempefornøyd=)

Skrevet

http://www.familieprodukter.no/ Vi handla våres hær inne. e kjæmpefornøyd med den. Står litt kordan man velge en babycal på sia dær, ka man bør tænke på å sånt.

Topcom sine går på walkie talkie frikvens derfor den tar imot så lett andre. itilliegg til at den har sterkere radiosignaler iforhold til en babycal. å det e jo ikke så altfor bra. (e jo ingen ekspert på d hær, e ting som e blitt fortalt til mæ)

Skrevet

Vi har en som heter Nova. KJøpte den på babyshop. Vi er kjempe fornøyd

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

Vi kjøpte DORO på ekspert igår til 499

Den er kåret til best i test på tv2 hjelper deg stod det i annonsen. har nettopp tatt den i brukt og den er jo helt kanon. 3 km rekkevidde.. :)

Skrevet

Har topcom sin selv, men skulle ønske jeg heller hadde en som bare gikk på batterier. Jenta mi vil bare sove ute på dagtid, og da må jeg styre med ledninger og greier. Men ellers så er den jo grei. Kjøpte den på chlas olson til 400 kroner

Skrevet

Ja, den har vi også. kjempefornøyd med den! og så kan begge enhetene være trådløse hvis babyen sovner i bilen eller i vogna =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...