Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Hei! Har i litt over to døgn hatt skikkelig vonde kynnere. Og vært veldig kvalm og hatt skikkelig sprute bæsj (sorry ekle detaljer). Begynner å bli litt bekymret for at det skal være noe på gang. Har ikke termin før i begynnelsen av februar. Noen andre som har hatt det sånn eller vet hva det kan være? Må bare være
**chrissy-the sweetest thing** Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 hei,jeg hadde det samme,kynnerne er nok der fordi du ikke slapper av og har vondt!er det verst når du ligger flatt ned ,eller hele tiden....jg har brokk i spiserøret og dermed blir jeg veldig kvalm og eller kaster opp nesten med en ang jeg l meg ned,hadde oxo vondt i ryggen og vonde kynnere! hvis ikke synes jeg du bør ringe føden å høre,kroppen har en fantastisk måte å si ifra at noe er galt på. :-) lykke til
Denise:-) Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 det kan være noe så enkelt som forstoppelse. Mange gravide blir plaget med dette, og da er det ikke rart dersom du får vondt i magen. Diare er også vanlig ved forstoppelse. Dersom dette er problemet, er vanlige tiltak fiberrik kost, bevegelse og rikelig med drikke. Mange synes sure melkeprodukter hjelper, og også linfrø
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Forstoppelse er det ikke, for (sorry) her kommer det ut nesten hele tiden. Har vondt i magen hele tiden. Både når jeg ligger og står. Og minien i magen sparker veldig mye. Er sliten nå.....
Denise:-) Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 da må du ringe til føden og bli sjekket, man skal ikke ha så vondt i magen, bedre med en sjekk for mye en en for lite vet du! Men igjen, det er vanlig med diare dersom man er forstoppet.
misyme Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Tar du Mg-tilskudd ? Dette ka ogsaa gjöre at du faar veldig lös mage, helt vanlig. Man regaere saa forskjellig fra person til person.. Ogsaa vanlig med vondt i magen naa alt skal gaa gjennom saa fort, og i tilleg at bebi'n löper maraton i magen. Kan jo hende at du har faatt en liten mat-forgiftning, om det bare har vart et par dager .. dette er ikke farlig, men maa sjekkes slik at man ser hva som er i kroppen din!! Lykke til videre
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Kan du ha fått omgangssyke??? er det noen rundt deg som har hatt det?? er det ikke det, hadde jeg ringt føden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå