Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Både tamponger og sånn kuler til å trene med forsvinner jo inni der! Her om dagen var det såvidt jeg fikk kula ut igjen! Uff og uff.... Og bade med tampong kan jeg jo heller ikke gjøre mer. Det er jo så åpent at vannet kommer inn..... Er det bare meg eller??
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Oi da Hvor lenge etter fødselen er dette? Jeg begynte ikke med bekkenbunn-øvelser før 2 uker etterpå fødselen, men kniper hver dag nå som regel 10 x 3 ganger hver dag. Jeg "lekker" fremdeles :-( Men er veldig trang der nede... Og da mener jeg veldig! Gjør du bekkenbunn-knip?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Hmm, uff nei du er ikke den eneste, kunne ønske jeg var litt flinkere m å knipe, men glemmer det så lett. Kan ikke bruke ob jeg for de kommer liksom ikke langt nok inn, føler at de kommer ut igjen på en måte.. uff, teit å skrive men.. Prøver å knipe litt mer nå, for det blir ikke mye sex om dagen heller, sikkert fordi det er litt større der nede..
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Er 8 mnd siden jeg fødte! Nå er jeg vel ødelagt for resten av livet!! HI
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Neida, men har du ikke merket dette før? siden det har gått så lang tid eller? :-) Hva sier legen din du skal gjøre?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Aldri for sent å begynne å knipe : ) Begynn i dag så ordner det seg nok i løpet av noen mnd om du er flink
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Ikke for seint å begynne nei. Og husk at du ikke kan knipe for mye. Husk det når du kjører bil, mater småen eller spiser for eksempel..og husk også på at hvert knip bør være på et par sek (eller mer) bare holde og slippe får du lite at av. Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har begynt å knipe for harde livet:) Har ikke tenkt over at det var SÅ dårlig stelt før jeg fikk mensen og begynte med tampong! Legen sier ikke noe han, for han har jeg ikke snakket med:) Takk for svar! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå