Gå til innhold

Synsforstyrrelser - noen som kan hjelpe??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet i dag ,med synsforstyrrelser på venstre øye. Jeg ser uklart, og har ingen sidesyn. I tillegg har jeg litt problemer med finmotorikken.

Noen som vet hva dette kan være? Er ikke dårlig ellers.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du skal ta en tlf til legen??

Skrevet

kan ikke det være et tegn på svangerskapsforgifting da? mener å ha lest det en plass.. men det må jo ikke være det da! mange som får dårligere syn under graviditeten! men du kan jo høre med lege/jordmor? de vet nok myyye bedre enn meg;o)

Skrevet

Hei. Har du nåen sykdommer fra før? En hel rekke ting dette kan skyldes. Man skal ikke tulle med dette (vente å se om det går over osv.), man skal ta kontakt med lege samme dag. Sikkert noe minor, men det skal taes alvorlig.

Skrevet

Leste ikke om finmotorikken, men da skal det i vaffal taes kontakt med legen! Ring legen! Ordre herved avgidd ;o)

Skrevet

Tenker jeg tar en telefon. Takk for svar!!

Skrevet

Du skal ringe lege! Vi gravide har økt sjanse for blodpropp og ikke noe å spøke med! Ikke for å skremme folk opp, men vil gjerne skremme såpass mye at du ringer lege!

Håper alt er bra!

Skrevet

Hei Murmela! Hvordan gikk det? Jeg hadde samme problem og fikk beskjed om å ta livet med ro! Noe som jeg har gjort siden oktober!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...