Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jeg våknet i dag ,med synsforstyrrelser på venstre øye. Jeg ser uklart, og har ingen sidesyn. I tillegg har jeg litt problemer med finmotorikken. Noen som vet hva dette kan være? Er ikke dårlig ellers.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 kanskje du skal ta en tlf til legen??
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 kan ikke det være et tegn på svangerskapsforgifting da? mener å ha lest det en plass.. men det må jo ikke være det da! mange som får dårligere syn under graviditeten! men du kan jo høre med lege/jordmor? de vet nok myyye bedre enn meg;o)
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Hei. Har du nåen sykdommer fra før? En hel rekke ting dette kan skyldes. Man skal ikke tulle med dette (vente å se om det går over osv.), man skal ta kontakt med lege samme dag. Sikkert noe minor, men det skal taes alvorlig.
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Leste ikke om finmotorikken, men da skal det i vaffal taes kontakt med legen! Ring legen! Ordre herved avgidd ;o)
Har den kuleste jenten på 3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. januar 2007 Tenker jeg tar en telefon. Takk for svar!!
C8-76 Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Du skal ringe lege! Vi gravide har økt sjanse for blodpropp og ikke noe å spøke med! Ikke for å skremme folk opp, men vil gjerne skremme såpass mye at du ringer lege! Håper alt er bra!
MrsMoo Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Hei Murmela! Hvordan gikk det? Jeg hadde samme problem og fikk beskjed om å ta livet med ro! Noe som jeg har gjort siden oktober!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå