Mars-08 Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 ja idag er er det 52 dager siden sit mens, ingen tegn på at TR kommer heller er kvalm nesten hver morgen nu,ømme brystvorter,luft i magen og veldi trøtt(den siste vet jeg ikke akkurat om det er noe mer enn ellers) vondt i kors ryggen og litt treningsverk... har tatt 6 tester(2 hos legen) den siste på nyttårs aften og alle negative. hadde kvalme og luft i magen før jeg begynte å tenke tanken på at jeg kunne være gravid. så håper jo seff at dette ikke er ønske kjennetegn... men er jo rart at man har teste negativt på 6 stk oxo da.. og har ikke gått på pille på mange år..hele tiden hatt normal TR( syklus). den har alltid vært der, men ennu negativ.. så i dag skal æ te legen ,vet ikke ka som skal gjøres..men blodprøve håper man jo på... oj når æ va på do nu så var det i trusa en bløtt brun flekk( sorry detaljene), men når æ tørket meg så var det ingenting..hmm..var det mensen som kommer?????
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 jeg hadde det oxo sånn forige peride..helt forrferdelig det derre.. den kom jo etter hvert da, hadde og tester ho legen ,men alle var negative... men jag har hørt om de her inne som og har testet negativt lenge, men så plutselig er de positive,,..så de er håp:) hold oss oppdatert og lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå