Gå til innhold

hmm...usikker..


Mars-08

Anbefalte innlegg

ja idag er er det 52 dager siden sit mens, ingen tegn på at TR kommer heller

er kvalm nesten hver morgen nu,ømme brystvorter,luft i magen og veldi trøtt(den siste vet jeg ikke akkurat om det er noe mer enn ellers)

vondt i kors ryggen og litt treningsverk...

har tatt 6 tester(2 hos legen) den siste på nyttårs aften og alle negative.

 

hadde kvalme og luft i magen før jeg begynte å tenke tanken på at jeg kunne være gravid.

så håper jo seff at dette ikke er ønske kjennetegn...

 

men er jo rart at man har teste negativt på 6 stk oxo da..

og har ikke gått på pille på mange år..hele tiden hatt normal TR( syklus).

den har alltid vært der, men ennu negativ..

 

så i dag skal æ te legen ,vet ikke ka som skal gjøres..men blodprøve håper man jo på...

 

oj når æ va på do nu så var det i trusa en bløtt brun flekk( sorry detaljene), men når æ tørket meg så var det ingenting..hmm..var det mensen som kommer?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Vet det er forferdelig frustrerende å gå å vente på krysset. Jeg har allerede tatt 4 tester, men venter egentlig ikke mensen før om 2 dager. Ja, jeg er veldig utålmodig:-) Men føler inni meg at jeg er gravid og har diagnostikk tegnene. Både på iris, i ansiktet og er varm i magen.

 

Jeg utdanner meg til Naturterapaut og har derfor tatt diagnostikk.

Et tips til deg kan være å se deg i speilet. Har du fargeforandringer, mest sannsynlig rød, over leppene og på haka? Finn et speil med godt lys. Se på iris (øyet) og studer om du ser en brun flekk kl 5 på høyre øyet eller kl 7 på venstre øyet ditt. Om du deler iris i 3 lag, innerst, midten og ytterst skal prikken være innerst. (Husk at du ser det speilvendt i speile, tips kl 5 blir inn mot nesa) Dette punktet representerer livmoren din og en brun flekk representerer at noe kronisk, over 3 uker, skjer med den. Som en graviditet.

 

Eggløsning representeres med en hvit flekk på kl 7 på på høyre øyet og kl 5 på venstre øyet i midten eller ytterst.

 

Håper du får en positiv test snart.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI HEI:)

 

joda tok en undersøkelse i går og han sa da at han kunne ikke kjenne noe om og sa da at jeg ikke var gravid.

tok oxo en blodprøve i går som jeg da får svar på i morra..men må jo bare begynn å innse at man ikke er gravid.

har fortsatt kvalme til 1000(helt jævli ass) og litt brunt på papir men ikke mens.:((

 

så ble litt skuffet der ja..

for har faktisk flere av disse gravid tegn men så alså ikke er det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, etter å ha lest det du skrev måtte jeg selvsagt gå i speilet å sjekke. Jeg har ikke ikm før 7 jan, så vet ikke enda om jeg er gravid, men det med den brune flekken stemte hvertfall, kl 7 på venstre øye, så kanskje det finnes et lite håp da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig at det med prikken faktisk stemmer? For en liten stund siden stod meg og søsteren min å snakket med en dame som jobbet på sykehuset da hun plutselig gratulerte søsteren min med graviditet, enda hun ikke var lenger enn 2 mnd. Og når vi spurte hvordan hun så det, svarte hun: jeg så det på øynene dine.. Vi ble ganske paff da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som er drevne kan lese det meste på øynene. Hele kroppen er representert. Akkurat som i øre og under foten. (Øreakupunktur og soneterapi) Blodårne i sclera (det hvite) forteller om hva som er skjedd med kroppen på de forskjellige stedene som er representert på iris (med hvit eller brun flekk). Om det er en betennlse, arrvev, muskelknuter, cyster osv. Utrolig spennende felt. Har bestilt meg flere bøker både på engelsk og svensk for å studere det nærmere og mer enn det vi hadde på skolen. Kan ha stort utbytte av det når jeg jobber som Naturterapaut.

 

Den bruen flekken på livmoren kan også reprensentere andre ting med livmoren enn graviditet, så om man ikke kan lese blodårene er det ikke bankers, men et godt håp:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...