Gå til innhold

Hvor mye sover deres 9mnd-bebiser om dagen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gutt sover først en lur på formiddagen på 1,5-2 timer, og så sover han igjen på ettermiddagen ca 1 time. er det lite?

hvor mye sover deres?

:o)

Skrevet

Det varierer for hver dag med min jente på nesten 9 mnd. Noen dager kan hun sove to ganger 20 minutt, mens andre ganger kan hun sove to ganger 1- 1,5 timer. Veldig sjelden at hun tar seg tid til å sove i 2 timer eller mer. Hun våkner ca halv åtte-åtte om morgenen, og legger seg i sju halv åtte tiden om kvelden.

Skrevet

Hun sover fra 19.00 til 07.30 om natten.

Og 2 timer på dagen, blid og fornøyd

Skrevet

Sover 1930 til 0730. En blund på 1-2 timer på formiddag og ca 30-45 min på eftan.

Skrevet

Veldig likt som deg, 1,5 - 2 timer på formiddagen og 1 - 1,5 time på ettermiddagen. Legger seg 19, oppe en gang om natta/morgenkvisten for drikke (sovner greit igjen etter dette) og sover (eller er stille, men våken) i senga si til ca 0730.

Tror det er veldig individuelt hvor mye søvn barna trenger, vet om barn på samme alder som sover mye mindre, mens andre trenger mer søvn.

Skrevet

Synes det hørtes mye ut, jeg ;) Heldig dere, da!

Jenta mi på 8 mnd er vanskelig å legge på dagtid. Hun sdover som regel ca 30 min på formiddagen og ca 45b min på ettermiddagen. Men ikke alltid- i går sov hun 2 x 10 min :-o

Skrevet

gutten min sover lite på dagtid. mllom 10 minog 30 min på formiddagen og det samme på ettermiddagen. sover fra 19.30 til 08.30 ,bare våken sånn i seks-tiden og får melk. sovner da igjen. stort sett veldig blidog fornøyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...