Gå til innhold

Hva synst dere om bruk av babycall på hotell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At ungen sover på rommet mens mamma og pappa kan få en fredelig stund på hotellets restaurant med babycall på bordet?

Vi har gjort det. Men føler det ikke er vidt akseptert. Vet mange som ikke gjør det. Hva mener dere?

(ungen har ikke for vane å våkne, kanskje litt annerledes da)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok ikke gjort det av den enkle grunn at hvis dere skulle være så uheldige at det begynte å brenne, så hadde gode råd vært dyre...

Skrevet

Jeg hadde tenkt å gjøre det samme ved å besøke naboen en kveld, men ble stoppet av min mor. Hun fortalte skrekkeksempler på brann og innbrudd. Jeg personlig hadde nok spist på rommet.

Skrevet

Synes det er helt greit så lenge man er inne og sjekker av og til. Har gjort dette selv og det gikk helt fint.

Skrevet

Det må vel være greit, men jeg ville nok gått og sjekket selv innimellom. Og husk å sjekke at det er "dekning" på babycallen!!

Skrevet

Jeg var på julebord i desember og lillegutt sov på rommet!

Var innom hver halvtime og kikket til han, og det gikk helt fint.

Var innom såpass ofte, for han var litt forkjølet, og da sov han ikke så tungt.

Vi sjekket at vi hadde dekning på babycallen, og det fungerte helt fint!

Skrevet

Har vært i syden 4 ganger med snuppa som nå er blitt 2 år og 8 mnd. Har brukt baby-callen på hotellrommet hver gang. Snuppa har sovet på hotellrommet mens vi har ligget ved bassenget eller sitti i baren sent på kvelden. Ikke hatt noen problemer ved å gjøre dette. Callingen sier jo fra om den ikke har signaler så vi vet jo at den virker.

Bor rett ved siden av svigers og har utallige ganger vært der mens snuppa har sovet søtt på rommet sitt i nabohuset. Har ingen problemer med å gjøre det. Trenger jo ikke baby-call hvis du hele tiden er i samme huset... Baby-callen er til for at jeg kan gå ut av huset og samtidig ha en viss kontroll på babyen ;o)

Skrevet

hadde aldri gjort det. vet av erfaring at jeg man ikke alltid skal stole på babycall.og vi har en dyr utgave av babycall. og som det blir nevnt tidligere: hva hvis det skulle bli brann???

hvis du og mannen din trenger litt tid alene( noe alle gjør innimellom og som er veldig viktig=)) hadde jeg nok heller prøvd og fått barnevakt for en kveld. besteforeldre e.l. kos dere:)

Skrevet

hva med å la baby sove i vogna?

det pleier jeg å gjøre.. går helt fint det.. baby sover mamma og pappa kan kose seg på restaurant.. blir det brann er baby der med dere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...