Gå til innhold

April: Permisjonen min er straks slutt


my71

Anbefalte innlegg

Hei damer

 

Jeg har hatt strålende tid hjemme. Så uendelig takknemlig for vår sønn og den tiden jeg har fått ha hjemme med ham. Nå er det bare noen dager igjen av permisjonstiden, før pappaen skal ta over. Vår lille er i sitt livs form om dagen. Han krabber stolt og fornøyd rundt, og det passer ham tydeligvis veldig bra å kunne styre mer selv. Han bare smiler om dagen. Han er nå 8 mnd og 2 dager, og her sitter jeg og er like gammel mamma. På en måte føles det som om han alltid har vært her, mens det på den andre siden har sust av gårde. Lykke til til alle dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

ja, er det ikke rart hvor fort det går. Datteren min er snart 9 mnd, jeg ser på henne og tenker... herlighet så stor hun er blitt, men alikevel så liten. Jenta vår er kun liten EN gang så jeg kontakta jobben og sa ifra om at jeg tok 1 år til med permisjon for å vere hjemme med henne.

Vi har det så bra sammen her hjemme. Babysvømming, sanglek, trilleturer ut med andre veninner som har små... wops så er det over!

NEI, er det en mulighet for at jeg kan gå hjemme 1 år til så tar jeg den.. og det har jeg gjort. Men det er jo ikke alle som har muligheten.

Mye styres av de hersens pengene.

Ønsker alle april-mammaèr lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du!!!

lykke til uti arbeidslivet igjen!!!

det blir sikkert bra!

selv er jeg usikker på når jeg skal tilbake. Som deg er jeg uendelig glad og lykkelig over det jeg har fått oppleve disse 8 mnd......

 

lykke til My71!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk gledet meg til å begynne i jobb igjen jeg,få være meg selv ikke bare mamma. Få bruke kropp og sinn på en annen måte. Utvikle meg enda mer....

 

Men nå som det nærmer seg,så vil jeg ikke.... Jeg har bare lyst å være hjemme med vesla,blir trist når jeg tenker på at jeg snart ikke kan være med henne hele dagen lenger. For oss er det litt vanskelig om jeg skal gå hjemme med bare 1 inntekt,i tillegg jobber jeg nesten kun kveld/helg/natt,så det blir lite familetid. Men jeg er heldig sånn at jeg slipper å jobbe fullt når jeg skal tilbake (jobber deltid),så det blir hvertfall ikke hver dag.

 

Men ja,jeg gruer meg masse. Vurderer å bli student igjen,så blir det bare dagtid hvertfall :-)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

har akkurat bestemt meg for å bli hjeme til jeg forhåpentligvis får barnehage til høsten. Deilig å tenke på, det går jo mot sommer!!! Dette er også mitt siste barn, så jeg får jo bare nyte tiden hjemme. Skal vel jobbe nok resten av livet... uff...

 

Men lykke til på jobben, det blir fort en ny hverdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...