ina:) Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 i natt da jenter??? Noen som har født eller ligger i fødsel mon tro??? :=)
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Funka ikke en dritt her... Enda så stor og fin månen lyste på himmelen i går kveld. Da er jeg 1 dag over termindato gitt.. Håper vi slipper å vente så alt for lenge jenter:)
Ella&jeg Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 hjalp ikke en dritt her heller.. hadde til og med sex! men hadde masse kynnere hele natta i stedet, men det er jo litt bortkasta da..
Mammaja 120107 Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Håper noen fødte i går. Jeg satser på å føde om 14 dager på tom fødestue med masse fødselshjelpere.
nutri Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 det nærmeste jeg kom er at jeg tror hodet har festet seg. Har begynt å kjenne disse stikningene i bekkenregionen som alle snakker om. Får sjekke hos jordmor imorgen.
Erimar Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 har hørt at d er dagen etter fullmåne ting skjer så her krysses alt som kan krysses.. ) håper d skjer no snart, har hatt mange og sterke kynnere i flere dager itillegg til murring i ryggen.. er veldig klar for fødsel nå.. )
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Jeg var hos jordmor idag, og ho sa og at det var dagen etter fullmåne som gjaldt...
ina:) Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2007 ok jenter da krysser vi fingre og tær for at det er i natt det skjer da:)))))
Hinkelpinkel med nr 3 på vei<3 Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 Men er ikke Full Månen ikveld da??? Det står 3.januar på min kalender... Så det er bare å håpe.... Lykke til iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå