**synne** Skrevet 3. januar 2007 #1 Del Skrevet 3. januar 2007 Ja, baby altså.. hehe... De vokser og koser seg de og? Er det mye stress, eller går det seg til? Sjalusi? Kos? Spennende å høre hvordan det går me dere og! Ikke bare oss med baby inni magen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 4. januar 2007 #2 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei hei! Ja,de vokser så fort! 7 uker allerede. Og gror til både her og der:O) Vet du hva,det går knakandes bra her i hvert fall. Har sovet uten mat om natten fra hun var 3 uker. Og de 3 første spiste hun etter 4-6 timer. Så det var ikke gale det heller;O) Men jeg er virkelig bortskjemt,storesøster gjorde akkurat det samme. Og nå sover lille 9-11 timer i et strekk om natten. Om dagen kan jeg bare amme henne og legge henne vekk så sover hun mange timer,dette har hjulpet veldig på her for da har jeg kunnet gi storesøster alt jeg har resten av tiden. Men igår begynte hun i park:O) er 3 dager i uken. Så får hun lekt litt ute med andre barn,er så kjekt. Så får jeg endelig gjort litt her hjemme også;O) har latt ting stå litt pga har lekt og konsentrert meg om storesøs med engang lillesøs ikke trengte mammas pupp:O) Så her er det lite stress. De 2 første ukene lille var hjemme så var mamman jaggu meg lite tess for storesøs,da var det bare pappan som gjaldt. Så hun var litt sår akkurat i den tiden,men ellers veldig stolt. Og hviner av lykke hver morgen lille står opp,og peker alltid bort på henne med engang det kommer noen og hilser på. Så hun er en kjempestolt storesøster. Masse lykke til resten av tiden:O) klem fra oss¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 13. januar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 13. januar 2007 dytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. januar 2007 #4 Del Skrevet 14. januar 2007 Snuppen her har rukket å bli 2 mnd og 19 dager allerede Stor gutt er han også. Veide han for to uker siden og da var han 6345 g. Han er ikke tykk, men veldig lang og bare stor Bruker str 68 og i noen klær t.o.m 74. Uvant å ha en stor baby. Storesøster var litt liten så.. Det går over all forventning når det gjelder sjalusi. Storesøster nusser og styrer. Er ikke sjalu for fem øre(enda) regner med at sjalusien dukker opp når Jarand er begynt å krabbe å kommer seg rundt etter lekene hennes. Merker godt at det å ha to barn krever mer planlegging og er mye mer styr, syns alle sier at overgangen fra et til to barn ikke er så stor i forhold til overgangen fra å ikke ha barn til å få barn. Jeg syns overgangen fra ett til to barn har vært mye større enn forventet.Hadde det ikke vært for barnehagen så..ja ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå