♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 gjøre så mye fornuftig i huset når man er hjemme med små barn..? Er det så viktig med støvfrie hyller og tom skittentøyskurv ? Jeg har aldri vært noe husmoremne, og jeg er jo ikke hjemme for å være hushjelp. Jeg er hjemme sammen med snuppa mi og det nyter jeg... Flere eller er jeg alene om det ? Jeg gjør jo selvfølgelig også husarbeid, men ikke mer enn før. Og min kjære kommer sjelden hjem til ferdig middag, her i huset er det han som kokkelerer
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 slik er det her også.. husarbeidet tar vi sånn innimellom halvveis på ettermiddagen mens en av oss er med babyen. når vi ca en gang i uken, skal ta dte skikkelig, vaske, støvsuge osv osv, får vi ofte en av besteforeldrene til å passe han et par timer.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 Bra det ikke er kun meg : )
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Før jeg fikk Embla hadde jeg hushjelp jeg, eller vaskehjelp om du vil. Sluttet med det når jeg skulle være hjemme masse masse. Men det viste seg jo fort at sånne små ikke sover hele døgnet annet enn når de er bittebitte små... Så her har det bare måttet flyte litt. Men nå har jeg kjøpt meg robotstøvsuger, så jeg støvsuger hver dag, samt kjører noen caskemaskiner og tar dagens rot etter hun har sovnet. Her er huset forøvrig inndelt i to soner. Kjøkkenet er hans, resten er mitt. Noe som egentlig er helt greit siden vi ikke har oppvaskmaskin...
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2007 hahaha.. Det har vi : ) Men orker ikke være lenge inne på kjøkkenet av gangen... *allergisk tror jeg*
*bolla pinnsvin* Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Jeg gidder heller ikke å fly beina av meg når jeg er hjemme om dagen. Ja, tassen sover innimellom, men da synes jeg det er deilig å sove litt/slappe av jeg også! Det eneste jeg stort sett gjør er å vaske klær (for det gjør seg jo selv), handle mat og lage middag til sambo kommer hjem. Resten deler vi på og han sier ingenting om det. Vet vel at det blir hans tur til å være hjemme om noen måneder og gidder sikkert ikke å bli "stuck" med alt husarbeidet selv, tenker jeg
Stratos med 3 barn Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Jeg gjør mesteparten av husarbeidet etter at mannen er kommet hjem eller mens guttungen sover. Unner all tid mannen min har med guttungen, så jeg vil ikke at han skal tørke støv etc da. MEN kniper det hjelper han selvsagt til, men jeg ønsker han skal ha mest mulig tid med guttungen, jeg har jo tross alt hele dagen
♥sjiga♥ Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 nei det er ikke viktig med skinnende rene kroker til en hvær tid.. her gjør jeg så mye jeg orker og får tid til resten gjør gubben. mat vel det bytter vi på å lage. og som regel er det noe fort og enkelt noe akurat nå for tiden . dette har jeg ikke dårlig samvittighet for. en skal kunne overleve styret å og kose seg med nurkeneog da kan man ikke være ømfintlig om en ikke rekker å vaske gulvene daglig eller lingnende. man skal ta vare på hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå