<3 Sander og Marco <3 Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Da spratt jeg over hit, i ekte Tigergutt-stil! Jeg er i dag 12+1, og forsto det sånn at jeg hører til her nå!! Hehe... GLEDER MEG TIL SOMMEREN!!!! Det blir bare mer og mer moro detta "greiene" her!! Haha.... Klemmer fra
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 Takketakker! Hehe...
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2007 Haha... Moro at du var her og Maria!! Langt er du nå a?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 20 uker er jeg..går framover..syns det går fort jeg..ingen andre her som syns det men..hehe..bare vent..tiden flyr..
<3 Sander og Marco <3 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. januar 2007 Heh.... Tviler ikke! Er jo bare super moro detta her! Gleder meg til det synes jeg.... At jeg har baby i magen....
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 ja,det blir morro vettu..jeg ble mindre i går jeg da..hehe..men kan hende jeg har hatt oppblåst mage i noen uker..så det er jo fint det er vekk..så venter på giga mage jeg å..hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå