Gjest Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jeg gikk gravid fra oktober og fødte i juli, synes det var greit pga -var sykemld i slutten så fikk"fri" hele den fine sommeren -slapp å kle på nurket så mye klær i begynnelsen -gikk med sandalen og lite klær hele slutten av svangerskapet. Andre meninger?
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Jeg fikk første snuppa 1.aug og det var veldig varmt.. Lillesnuppa kom i slutten av nov.. hmm.. Vil si at det kanskje er best å få mellom februar og juli.. : )
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Med førstemann: Fødte i slutten av august, og fikk en lang periode med varm østlandssommer på slutten. Var på badetur nesten hver dag i ukene før fødsel. MEN fikk mye vann i kroppen, varme netter med dårlig søvn osv. Slapp den første nyfødtperioden på kal vinterstid, og vesla var stor nok til å kune nyte våren og sommeren året etter. Med minstemann: Fødte i begynnelsen av mai. Behagelig tid å gå høygravid. Trodde jeg og babyen skulle nyte late dager ved badedammen mens storesøster var i barnehagen. Fikk en unge som nektet å sove i vogna, som hadde vondt i magen støtt og som fikk forkjølelse og ørebetennelse ved den minste trekk i lufta... Den verste sommeren jeg har hatt i manns minne ( Var inne hele tiden og så ut på det fine sommerværet.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Fikk jenta i juni og syns det passet veldig greit. Gikk litt sykemeldt siste to ukene før permisjonen og fikk en fin tid i bikini på terassen. :-) Vi hadde en meget varm og lang sommer på vestlandet, noe som var fint både for meg og lillemor.
Lara, fikk lille Emma 29/8-06 Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Hvis jeg kunne velge selv (måtte ha prøverør for å bli gravid etter seks års prøving) og er så heldig å bli gravid igjen, så kan jeg godt tenke meg å få neste i juli eller august slik som med første"mann". Dette pga. at det var så utrolig mer behagelig de siste mnd'ene å slippe så mye klær (gikk mye i sarong og lett topp) og brukte bare sandaler eller sko jeg kun stakk føttene inn i (umulig å knyte skoene). Hadde også "fri" mesteparten av sommeren, selv om jeg nok heller ville ha vært på jobb uten bekkenløsningen. I tillegg slapp jeg å stavre meg frem på glattisen slik som det er nå for tiden (bor i Nord.Norge). Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå