Gå til innhold

Vi får vogn av svigers :)

Anbefalte innlegg

Vi reiste til svigers før jul, og da fortalte vi dem denne glade nyhet - at de skal bli besteforeldre igjen. Det blir dems 2 barnebarn, og de var overlykkelige! Svigermor sa nesten med en gang at de skulle kjøpe barnevogn til oss, for det hadde de gjort til forrige barnebarn. Vi skulle bare gå å finne den vognen vi ville ha, så fikk vi "sende regninga" til dem :)

Du snakker om luksus altså, jeg ble så glad :)

Vi har citytrille eller sportsvogn etter lillemor, men trenger bagvogn. Skal iallefall kikke rundt å se hva jeg finner.

Hvordan er det med vogn hos dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7625608-vi-f%C3%A5r-vogn-av-svigers/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi får oxo vogn av svigers... men ikke noe vanlig kombi vogn denne gangen nei... lover deg at du blir my lei av å svinge med den når ungen nærmer seg året.... denne gangen blir d en quinny freestyle 3xl på oss... så slipper mann og kjøpe sportsvogn etterpå. billigere og ikke minst mye lettere og bedre og trille ettersom ungen vokser....

Gå inn på www.guinny.com og se der:) En flott vogn, men baggen er litt liten.Har vurdert den selv..det er en 3 hjuling med bevegelig framhjul. Den koster rundt 5-6 tusen..

Jeg har sett på mutsy vognene, skal ha en enkelvogn og en tvillingvogn ettersom vi trenger det fordi vi får to tette;) Har sett på emmaljunga tvillingvogn med vendbart styre..Men jeg hopper fram og tilbake med vogn hele tiden, så;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...