Gå til innhold

Hvor tidlig kan man begynne å bruke babybjørn bæresele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvor lenge av gangen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den kan brukes helt fra starten, men så lite som mulig. Stilles inn på minste hakket

Skrevet

Vi brukte den fra ca 3 uker, men bare korte perioder av gangen!

Skrevet

De må være 53 cm, vekta husker jeg ikke. Ikke mer enn 15-20minutter av gangen i begynnelsen :)

Skrevet

Er det ikke greit at de kan holde nakken litt selv og ikke bare henger som en sekk liksom ?

Må ha snuppa i bæresele når vi skal ut å fly på lørdag, hun er da 6 uker..

Og bør hun ligge med ansiktet inn mot meg eller ut mot verden ? ;)

Sorry HI at jeg overtar litt her :)

Skrevet

de skal vel ha hodet innover til de kan holde det stødig selv.. jeg hadde min utivervendt bare ne liiten stund i går for første gang, han er 2 mdn og 8 dager gammel. dette gjorde jeg for han nekter å sitte innover nå, er for nysgjerrig.

Skrevet

Vi begynte da lillemor var nyfødt vi. Eneste måten vi fikk henne til å sove..... Det er jo minimumskrav til lengde og vekt på den så sålenge det er greit er det jo bare å bruke den. Hvor lenge de kan være i den avhenger veldig fra barn til barn og hvor sterke de er i kroppen. Jenta vår sa i fra selv når hun ble sliten.

Skrevet

men hvor lenge av ganegn når de blir større? junior er snart 4 mnd.. greit å ha han i den når vi skal på handletur.. er 1- 1 1/2 timer for lenge?

Skrevet

Veit ikke når di e så små... men da tanteongen min va 6mnd va æ i portugal i lamme dem... og da fikk di beskje om å sett ho med fjæset fremover, pga. a at om det sku bi nå bråbremsing etc. så va det ikke bra førr ryggen... Men da må di jo kun hold haue sitt sjøl... du får hør me dem på flye di har nok peiling...

Skrevet

Jeg synes 1,5t er for lenge på snart 4 mnd. Jeg har alltid vogn med også, bruker babybjørnen når hun er sutrete/våkner på tur:)

De er ikk sååå sterke i ryggen enda,og selen gjør at bena spriker ganske mye mer enn naturlig.

Skrevet

Har du vurdert slynge eller sjal? Mindre belasning for både baby og den som bærer. Vi brukte bæreslynge masse, da ligger babyen som i en hengekøye. Hvis han var overtrøtt var slynga et supertriks, han sovnet i løpet av få sekunder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...