Gå til innhold

E SÅÅÅ klar!!

Cille Med To Søte Små Gullunga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du e kanskje ikkje like plaga som mæ? Hadde du vært det så trur æ du å hadde ville fått ut ungen sånn at man kan bynne å leve igjen. E bare ett smærtehælvette om dagan! =(

Ondt å gå, ondt å ligge, influensa, bækkenløsning, prolaps i korsryggen. Trur ikkje det kan bi værre. =(

Har å vært sjukemeldt sia en måned før æ bei gravid. Så syns æ har gådd gravid i evigheta.

Men vil jo ha ungen længst mulig inne. Den kjæm når den e klar uansett!

Du er ikke alene, jeg er klar som et egg til å få tilbake min egen kropp sånn at jeg kan ligge på magen å sove!!!

Skal ha planlagt keisersnitt 1 mars, og i dag 4 januar er det 56 dager igjen til 1 mars:o)

Og det følels ut som om det er en eveighet til!!

Begynner å bli godt å tenke på at det ikke er såå lenge til veslebabyen skal ut nei :) 4 januar idag, altså bare 2 mnd til min termin :) Skal på ultralyd den 6 januar jeg, så blir spennende å se om han har lagt seg ned med hodet da :) Begynner å skal gjøre de siste innkjøpene nå, er så kjempekoselig å handle til han synes jeg, dyner, tepper osv <3

Liker å gå alene å handle jeg da, men imorra skal kusina mi få bli med da =)

Anette 87

Jeg er klar som et egg! Men har ikke termin før 30. Mars, buhu...

Fatter ikke hvordan jeg skal klare 3 mnd til, håper bare inderlig at jeg slipper å gå over tiden!

Fødte 3 uker før termin sist, så alle uker etter det kommer til å føles som år, hehe=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...