Gå til innhold

E SÅÅÅ klar!!

Cille Med To Søte Små Gullunga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men enda så e det jo 52 daga igjen. Tia går bare så sakte no. I bynnelsen av næste måned kan ungen bynne å tænke på å komme sæ ut! ;p Nån andre som har det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

52 dager til 1. mars? Hos meg står det 80 dager til 24. mars.. Det går jo ikke opp?

Skrevet

Hei!!

Jeg har termin 18 mars og har 74 dager igjen.

Skrevet

Så feil. Va 56 dada igjen ;p 4 daga e ikkje så mye fra eller til uansett! ;)

Skrevet

Så du vil med andre ord ha babyen ut en mnd før termin?? jøss. Jeg har også termin 1.3. men ønsker hvertfall ikke baby 1 mnd før...

Skrevet

Hei. Jeg har termin 26 mars,. men skal ta keisersnitt 19 mars. Hvor skal du føde?

Skrevet

Du e kanskje ikkje like plaga som mæ? Hadde du vært det så trur æ du å hadde ville fått ut ungen sånn at man kan bynne å leve igjen. E bare ett smærtehælvette om dagan! =(

Ondt å gå, ondt å ligge, influensa, bækkenløsning, prolaps i korsryggen. Trur ikkje det kan bi værre. =(

Har å vært sjukemeldt sia en måned før æ bei gravid. Så syns æ har gådd gravid i evigheta.

Men vil jo ha ungen længst mulig inne. Den kjæm når den e klar uansett!

Skrevet

Æ ska føde i Harstad ;)

Skrevet

Du er ikke alene, jeg er klar som et egg til å få tilbake min egen kropp sånn at jeg kan ligge på magen å sove!!!

Skal ha planlagt keisersnitt 1 mars, og i dag 4 januar er det 56 dager igjen til 1 mars:o)

Og det følels ut som om det er en eveighet til!!

Skrevet

Begynner å bli godt å tenke på at det ikke er såå lenge til veslebabyen skal ut nei :) 4 januar idag, altså bare 2 mnd til min termin :) Skal på ultralyd den 6 januar jeg, så blir spennende å se om han har lagt seg ned med hodet da :) Begynner å skal gjøre de siste innkjøpene nå, er så kjempekoselig å handle til han synes jeg, dyner, tepper osv <3

Liker å gå alene å handle jeg da, men imorra skal kusina mi få bli med da =)

Anette 87

Skrevet

Ååå gjett om jeg også vil ha den gamle kroppen min tilbake, ser så frem til å ligge på magen igjen=)

Skrevet

Jeg er klar som et egg! Men har ikke termin før 30. Mars, buhu...

Fatter ikke hvordan jeg skal klare 3 mnd til, håper bare inderlig at jeg slipper å gå over tiden!

Fødte 3 uker før termin sist, så alle uker etter det kommer til å føles som år, hehe=)

Skrevet

Ligge på magen ja, håper ikke dere får melkesprengte pupper da jenter! Da er det nemlig IKKE godt å ligge på magen, hehe;)

Skrevet

Å ligge på magen ja, DET bi en drøm! ;) Men sist kunne æ ikkje gjøre det. Pga melkespræng! ;/ Så e vel en go del måneda igjen til det skjer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...