Hoppetussa Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 ...har gått med nå... Herlig denne morgenstunden altså. Men nå får jeg vel prøve å gjøre noe mer fornuftig her i huset!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Hehe. Her er det te som renner ned. Vanligvis pleier vi å sove til halv 10, men idag våkna hun 8 - for så å storprompe i 10 minutter og sove videre, men jeg fikk ikke sove mer. Så her sitter jeg... Skulle egentlig ha vaska badet, rydda, støvsugd.... men....
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Hoppetussa! Du har gått tur på 6 km i dag, så du får ikke lov til å ha dårlig samvittighet enda! Jeg har forresten ikke rukket mer enn to kaffekopper enda... Jeg regner med at gutten våkner snart, og da må jeg fjerne baken fra denne stolen. Det er forresten skirenn i dag... Tour de Ski. Det begynner visst klokka 10. Jeg elsker å se på skirenn! Så det kommer ikke til å bli gjort så mye fornuftig i dette huset i dag.
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har blitt ultralat etter juleferien. I går vaska jeg en maskin med klær, det var det hele. I dag er målet og vaske gulver, fjerne juelpynt og å handle. Alt må gjøres før 4 da eldstesnuppa kommer fra barnehagen. Etter middag skal vi på besøk til Vanjas venninne ) Så får vi se da, hvor mye som blir gjort. Jeg holder på med kaffekopp nr 3...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå