Gå til innhold

Hvor lenge er deres knøtter våkne?


t-79 og Jakob+ spire:)

Anbefalte innlegg

Jakob er stort sett våken ca 1,5 - 2 timer med ammingstid....... så sover han en times tid før han våkenr igjen..... på kvelden har han en lengre våkenperiode........

har deres håpefulle fått noe "fast" mønster på våken/sove tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel egentli det, men di siste dagan har ho slete ekstra med magen når vi har vært fri før minifom så da har det vært dårli med lange sove perioda... men i natt så va ho bærre våken og fikk pupp også søv ho igjen... trur alt bei bedre etter ho fikk bæsja litt... hadd ikke gjort det på to daga, men ho har verkeli prøvd... bei liksom ro i ho etter det... i går hold æ på å bi tullat førr da sku ho jo bærre ligg på mæ... og når ei storesøster også vil ha kos,bi det litt slitsomt da... håpa dagen i dag bi vældi grei da... sku ha baka brød nemmeli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celine sover gjerne to lurer i løpet av dagen på tre til fire timer og noen smålurer utenom det... er våken fra en time til to i strekk når hun først er våken.. om natten sover hun sammenhengende i alt fra 3,5 til 5,5 timer i strekk, spiser og sove videre. så her er det begynt å bli et lite mønster. hun er en mnd i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingrid har ikke noen fast sove og våken tid ennå, men er våken mellom 1 til 3 timer i strekk. Nå som hun får minifom sover hun myyyye bedre og er stort sett mer fornøyd =) I natt sov hun fra klokka 04:00 til 07:45!!! Trodde nesten ikke mine egne øyne da jeg så på klokka altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rundt 1-2 timer nå... han har stooooor sugelyst.. kunne sugt på mamma døgnet rundt hvis det hadde vært opp til han... så fram til i går var han nesten konstant våken og hylte når vi prøvde å legge han ned... eneste utvei for oss (vi må jo sove litt vi og) var å kjøpe smokk til han, og nå går det bra... han skriker nesten aldri lenger :) og heldigvis er sugeteknikken hans bra nok allerede så det burde ikke være noe problem med smokken :)

 

lille Ask er 8 dager gammel forresten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han kan ratt være våken i to-tre timer på kvelden før han sovner og da med smokken:) Han her har også et veldig sugebehov så måtte gjøre det samme.Dagtid varierer det fra en halv time til to timer...Lille benjamin er 10 dager gammel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evelina sovner alltid ved puppen om dagen... men om natta, ja da er hun våken ca 3 timer når vi ammer...så sover hun 1 til 2 timer, også har vi det gående igjen. Tenk hvor kos det hadde vært om hun snudde døgnet og var våken sånn på dagtid også.

Man skal jo ikke gi så mye oppmerksomhet om natta, men får så dårlig samvittighet fordi jeg føler jeg ikke får pratet og kjærtegnet henne nok på dagtid fordi da sovner hun så fort og det er umulig å holde henne våken... Men håper nå det går seg til for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dagen er han en del våken, men har en blund midt på dagen som varer ca 3 timer. ellers så dupper han litt, alt fra 15 min til 2 timer. (han sover nå). Han nekter å legge seg å sove før kl 02 om natta, har prøvd å snu det men ikke klart det ennå. Men så sover han 3 til 4 timer i strekk på natta, blir ammet og sovner igjen. Er så trøtt selv på natta at det har hendt jeg våkner og tror han ligger inntil meg men er ikke der! Får nesten panikk, spretter opp og titter i vogga, der er han ja.. hehe, husker ikke at jeg har lagt ham igjen. Noen som sa ammetåke? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruka også å våkn og tru a ho ligg ved sia a mæ... men at æ har lagt ho i kurven...

 

Bærre en gang med storesøstra at æ hadd søvna a og ikke lagt ho i kurven... hadd snudd ryggen tel ho og når æ da sku snu mæ igjen... så kom handa tel sambo og stoppa mæ... han hadd da fått med sæ at ho lå der... syns det va skikkeli ekkelt da... ikke at æ trur æ hadd lagt mæ på ho... men, ekkelt læll... skal dog sies at æ va sjuk da.... så va litt ekstra svimat ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...