Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jenta mi har fått tenner oppe, med kjempestort mellomrom. Hverken jeg eller faren har det. Kan det rette seg mer når resten av tennene kommer frem eller?
m-mamma Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Har egentlig ikke noe svar, men lurer på noe lignende selv. Gutten vår har fått en litt skeiv tann nede. Lurer på om det fortsetter å være sånn når han mister melketennene. Hadde liksom forestilt meg at de bittesmå nye tennene ville være helt perfekte liksom...hehe...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Hun har også skeiv tann nede.... ser for meg den traktor tannreguleringa hvis hun får samme stilling på de andre tennenne etter melket..... uff
LivetErEnLek Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Det går seg som regel til. Da den elste min fikk tenner, kom de opp helt på tvers, men snudde seg selv i løpet av kort tid. Han er nå 10 år, og har helt rette og fine tenner
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Jenta mi hadde også stort mellomrom mellom fortennene da de kom. Men etterhvert som tennene vokste helt ut, og tennene ved siden av vokste, jevnet det seg ut. Da Alle "ettårstennene" var på plass, var mellomrommet helt borte.
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har selv mellomrom mellom tennene=( Og det ser ut til at snuppa får det og.... Om det ikke retter seg, kan man klippe den strengen som erunder overleppa, da den ofte sperrer! Det gjorde de for sent på meg, så derfor har jeg det ennå=(
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 For noe tull! Det har ikke noe med den strengen og gjøre!!! Jeg er tannpleier og vet dette. Barnas tenner retter seg når alle er kommet ut, noen har mellomrom da også, andre ikke. Min største hadde stort mellomrom men da alle tennene var kommet frem ble det borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå