Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Barnet mitt er 10 mnd og krabber ikke enda. Kryper rundt i rekordfart og sitter veldig stødig om vi setter det opp.. Kan vinke, si maaama, pappa, og gjøre div. andre ting. Var veldig tidlig ute med pinsettgrepet.. men setter seg ikke opp selv eller går rundt bordet. Kan stå om vi stiller h'n opp da, og går bortover når h'n holder oss i fingrene. Bør jeg være bekymret?? Alle maser om at h'n snart må gå osv.
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Er lenge til du trenger å bli bekymret for det..! Høres ut som h*n er kommet langt i den verbale utviklingen.. Og noen barn er snarere enn andre rett og slett
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Hei! Godt og høre =) , fordi min jente er lik din =) Hun åler seg i full fart men krabber ikke og kan ikke sette seg opp selv. Hun reiser seg opp i krabbestilling på knærne men vugger bare frem og tilbake. Hun vinker ikke, men peker, men jeg vet ikke om hun forstår det da. Jeg merker jeg blir irritert når alle masser om hun går...., hun krabber jo ikke en gang, ikke liker hun og stå i fanget heller. Men de er vel bare litt trege, og det er jo ikke farlig =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå