Gå til innhold

Til dere som drikker bringebærblad te !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får dere kynnere av dette ??

Jeg hadde så sinnsykt mye kynnere i går..

Men så hadde jeg vært ute å gått i over 4 timer før jeg drakk min første kopp så det kan jo og være grunnen...

Vet liksom ikke om jeg vil drikke dette helt ennå hvis jeg skal få så mye kynnere..

+ det var skikkelig ÆSJ =)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drakk bringebærbladte siste trimester sist.. Hadde kynnere hver dag... Vet ikke om det er grunnen.. Denne gangen har jeg ikke fått tak i det. Helsekosten her har slutta å ta det inn.. Har ikke hatt kynnere siste trimester nå... Bare første, hehe..

Så kanskje det er grunnen...

De blir vondere og vondere og skal jeg si deg.. På slutten klarte jeg ikke gå... Og faktisk gleda meg til å få mensen igjen.. hurra...

Skrevet

Jeg har hatt kynnere i 2 mnd jeg..men de blir jo stadig sterkere,men i går var det egentlig ganske ubehagelig..

Men da mener du at det er bare å drikke ??

Skrevet

Jeg drakk hele tiden sist ihvertfall. Den er jo god og.. Og fortsett å drikk etter fødsel.. De sier den trekker livmora fortere sammen og...

Skulle ønske jeg fikk tak i.. Har noen poser igjen fra sist.. Skal jammen ta meg en på morran :) Hadde kynnere siden uke 20 sist jeg.. Ikke deilig.. Men men.. Det går jo over..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...