Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 har i ei uke vært plaget med at jeg får sammentrekninger i magen og ryggen, beltetak hele veien rundt, varer ca 30 sek til 1 min og 2 min pause, kommer om natta, og gir seg når jeg står opp? er uke 35. skal ringe å snakke med legen senere i dag, men trenger å sove først. blir mye sofadupping. Har også vært plaget med muskelsmerter/ kramper i ryggen i samme tida, kan jo være det som påvirker å. har mensmurringer ellers i det daglige og kynnere. Noen andre som har opplevd dette, føler meg sliten etterpå av å ligge å ha vonndt uten å sove.
misyme Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 jeg hadde tydelige tegm paa rier i uke 26, etter aa ha trappet ned paa jobbinga ble dette borte, foruten kynnere. Naa i uke 32 har jeg veldig tydelige kynnere, og veldig ofte, i perioder er jeg saa sliten i magen at jeg er helt "slapp som en ballong" i kroppen. Men det du beskriver er ikke nödvendigvis rier, men kanskje det at kynnerne dine er saa sterke at det sliter muskulaturen ikke bare rundt magen, men ogsaa i ryggen. Tror nok det er vanlig. men er du usikker, saa ring til legen eller sykehuset. Jeg har funnet ut at naar jeg er helt slitt ut pga kynnere, saa setter jeg meg i senga slik at magen henger nedover, dvs paa paa alle fire, froske-stilling. Har masse puter under armene/hodet slik at ikke magen hviler paa putene, for det er vondt. Hadde ogsaa mens-smerter i natt, men det var ikke saa sterke som naar man har rier. Har to som födt i jula, og begge sa at smertene er mest rundt magen, nedover i under livet, og sterke mens-smerter. Ta deg et varmt bad ogsaa (ikke for varmt da), det hjelper for meg! Lykke til videre
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2007 #4 Skrevet 4. januar 2007 sterke kynnere fikk jeg høre til legen, helt normalt på slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå