Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jeg fant ut at jeg var gravid i går.....jenta mi er bare 9 mnd. Jeg har ikke lyst til dette nå allerede. Jeg har brukt p piller men hadde omgangsyke for litt siden, kanskje derfor jeg ble gravid ?...! Jeg og mannen min vil gjerne ha flere barn, men ikke nå egentlig.. I natt har vi ikke sovet noe, vi aner ikke hva vi skal gjøre. Jeg skulle startet med studier til høsten også, og den jenta vi har er en skikkelig krevende frøken....
Hoppetussa Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Huff, føler med deg. Får trøste deg med at det blir enklere seinere med to tette, de kommer til å bli to samstemte søsken som fint underholder hverandre.
Clementine Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Sender en trøsteklem. Var kjempedeppa da jeg ble gravid, men det gikk bra. Selv om en tror det ikke skal gå med utdannelse og permisjon, så løser det seg alltid. Er ikke så mye trøst, men. Jeg tror det er en mening med at sånne ting skjer, så det løser seg nok skal du se. Til høsten kan du vel sende eldstemann i barnehage og begynne å studere, og så kan mannen din være hjemme med minsten? Han har jo fulle permisjonsrettigheter hvis han har jobbet. Og da kan han vel komme til studiestedet og lunsje slik at du kan få ammet litt hvis du skal det. Så kan du jo også kjøpe deg en god elektrisk pumpe og stikke unna studiekameratene innimellom når sprengen blir som værst. Dette går så bra skal du se! Lykke til, og gratulerer!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Mannen min har fått en lederstilling nylig....som han har strevet hardt for og få. Så jeg tror ikke han vil være hjemme med barnet, og det forstår jeg jo også... Har søkt b hage plass for henne for lenge siden, men Oslo er ikke enkelt. Det blir jeg som må være hjemme og det ser jeg ikke frem til. Og med et barn i barnehage blir det ofte mye sykdom også, jeg kommer til og bli helt ferdig.... Nå klager jeg mye, men det føles så håpløst dette her.... Men abort føles veldig galt siden vi vil ha flere barn... =(
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Ta abort hvis du ikke vil ha baby nå, best for alle parter det!
Hoppetussa Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 Ja, jeg tror at en abort nå vil være noe du kan angre på seinere i livet når du er i den situasjonen du er i nå. Mange som har klart det med enda tettere barn, så dette klarer du! Har du mulighet for avlastning fra noen?
¤mamma til to prinsesser¤ Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 Dette ordner seg! Tenk positivt! Studiet kan du vel utsette et år? Er ikke alltid ting går som man planlegger desverre...... Lykke til!
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #8 Skrevet 3. januar 2007 Jeg er gravid igjen og skulle egentlig studert til høsten. Gikk på p-piller jeg også..... Gleder meg selv om jeg bare kaster opp nå :-)
linneagudmundson Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Nu låter jag som en gammal tant men jag ser ingen anledning att INTE göra abort. ärligt talat. nästan alla av oss äter väl ägg eller? sen när blev just människofoster så speciella sorters foster? det är bara kristendom-tänk och den är bara 2000 år gammal. jag vill inte moralisera men om man ska vara en Smula moralisk så är väl det enda ni har att förhålla er till varandra och det barn som ni redan har, och hon kan väl få ha er för sig själv ett par år? hon får syskon senare, när det passar in i ert liv, när ni vill det och har valt det och gläds åt det. Missförstå mig rätt, det skulle vara jobbigt för mig också om jag blev gravid igen, men jag vet inte varför. Jag tycker iallafall inte att det borde vara det. men stort lycka till, det blir rätt vad ni än bestämmer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå