Gå til innhold

Min baby danser break-dance..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig "bølgen".. Har merka STOR forskjell på spark, eller bevegelser de siste to ukene. Nå sparker hun ikke. Hun tar bølgen med hele kroppen. Jeg sitter med handa oppå den harde magen min og jeg fatter ikke at jeg ikke har strekkmerker på magen - enda.

Men min første sprakk jeg når jeg var 5 mnd på vei. Da hadde jeg magen FULL av flotte strekkmerker.. Nå er jeg 7 mnd på vei, og jeg har ikke et eneste strekkmerke... *imponert* jeg trodde jeg hadde fått på hoften... men det viste seg at dysene fra boblekaret mitt hadde gjort de strekkmerkene jeg fikk med jenta mi på 5 knallrøde.. hihi..

Ikke at jeg bryr meg så fælt om det dukker opp et strekkmerke eller 10.. Det kommer sikkert..

Har igjen 2 mnd sånn ca nå.. 2 mnd til menstermin i dag.. Jeg kan ikke si at jeg gleder meg veldig til de siste 5 ukene.. Plages en del med bekkenet nå..:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,det gjør min også noen ganger.Plutselig så kan det komme et skikkelig kick-spark,læne greier :o) Er i uke 31.

Skrevet

Da er det nok helt normalt, for jeg er 31+ 0 i dag=)

Skrevet

Nesten likt vi da,har termin 15 mars jeg.Du da?

Skrevet

Har termin 9 mars=) Første jordmor mente at termin var i februar.. Men nei da... på den ordinære ul'en havna jeg i mars igjen ja=)

Menstermin er 3...

Men jeg forholder meg til 9 jeg!

Syns du det begynner å bli tungt? Andre plager?

Skrevet

Jobber natt jeg da,så jo,ting går vel litt tregere enn vanlig.Kan også bli usigelig trøtt,er stiv og støl i kroppen,særlig ryggen.Gleeeeder meg til permisjonen begynner,da har jeg krevd oppmontert vogn av mannen! He-he..Stusset litt på ukene våre,men jeg er vel 30+1 jeg da antagelig..altså på vei inn i min 31 uke.Kommer fra Trondheim,er 34 år..

Skrevet

Tar av meg hatten for alle som klarer å jobbe fullt når de er så langt på vei.. Jeg er ikke i jobb, så jeg har ikke det ansvaret på meg.. Så all ære til deg=)

Sliter mest med et vondt bekken jeg. Ellers går det ganske greit.

Vogna her er i hus.. Ellers mangler jeg det meste.. Må snart ut å shoppe inn resten.. tror ikke bekkenet mitt tåler så store shoppeturer lengre. Like greit å få ting inn i hus..

Skrevet

Det er sånn jeg føler det også! H*n danser jazzbalett også. :-) Det rister liksom. Det er så rart å ikke bare kjenne spark lenger, men kjenne at babyen beveger seg rett og slett. Begynner vel å bli litt trangt da..

Skrevet

Ja tror det begynner å bli rimelig trangt der inne nå. Enda skal de bli ganske mye større.. Stakkars små knøtt...

Det som virkelig er ekkelt er når hun strekker på armer og bein samtidig.. Føles ut som om hun kiler meg nedentil og prøver å komme på innsiden av lungene mine - samtidig..

Min rister og til tider.. De tisser vel kanskje? Høres apetittelig ut.. et menneske tisser inni oss.. Hehe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...