Gå til innhold

årets første nedtur ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun dukket opp i går ettermiddag med full fart. Ikke at jeg ble så veldig overraska etter sin tempen min datt så mye igår, men dette var bortimot det verste ppen noen sinne. At det går an. Jeg var sikker på at jeg var gravid da tempen steig på dag 12,13 og 14 dpo. Dag 15 fikk jeg en liten nedgang men ikke mye. Dag 16 dpo kom tanta. Nå er jeg bare så sint på meg selv fordi jeg klarer og bygge opp forventninger inne i hodet mitt.

Som ikke det er nok gikk jeg på vekta igår etter å ha vært i et sammenhengende juleselskap i over en uke. Ja, det føles ihverfall slik. Tror dere ikke jeg hadde gått opp 2 kilo. Går det an? Så nå er det tantebesøk og slankekur og humøret er på bånn.

Men, nytt år og nye muligheter. De 2 kiloene skal av, og om ca 10 dager er det el. Det er da noe og glede seg over :-)

Godt nytt år til dere alle her inne. Ha en fortreffelig dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysj og fy... Det var ikke noe særlig nei. Hvis det er noen trøst har jeg lagt på meg 3-4. Nå må jeg skjerpe meg, har tenkt at det ikke er så lurt med slanking når man prøver, men jeg må jo få på meg buksene mine.

10 dager til EL høres bra ut, er ikke lenge til det, skulle ønske det var meg. Etter SA er EL fortsatt sein, håper på at det normaliserer seg snart,

Skjønner godt din frustrasjon, synes det er din tur snart nå.

En god dag til deg også!

Skrevet

Æsj, så dumt, Martine! Eg kjenner kjensla av samanhengande juleselskap - det er ikkje behageleg å føle seg stinn ei veke. Tantebesøk og slankekur samtidig høyrest slitsamt ut, på den andre sida: skal det først vera ubehageleg, kan det vera det grundig. Det er godt å sjå at du framleis er ved godt mot, og i 2007 må det da vera din tur! Lykke til med både slanking og el når den tid kjem!

Sjøl vart eg litt håpefull da puppene begynte å bli ømme veldig tidleg denne pp, men det har ikkje vore nokon progresjon, så da har eg kanskje berre hatt tidleg el og kan vente tanta alt til helga. Ikkje veit eg. Forventningar har eg ikkje så mange av lenger.

Klemfrå

Skrevet

Fy flate for ei møkka tante !

Opp med huet Martine !Se fremover !Dette skal jo bli lykke året !

Klem fra

Skrevet

Dette var skikkelig dritt martine!! :(((

Kjønner akkurat hvordan du har det. Har selv bygd opp forventningene maksimalt noen ganger, og de gangene er det ekstra tungt når tanta likevel kommer.

Att hun ALDRI kan la oss få fred!!! Grrrrrrrrrrrrrrr

God trøsteklem til deg

Skrevet

Forstår veldig godt at forhåpningene sted med slike temper. Innlegget gav meg en liten lærepenge der. Er selv på 12 dpo og drømmer om stigende temper. Nå prøver jeg å innprente meg selv om å ikke "ta av" dersom den ikke synker de første 3 dagene.

Er NY temper. Jeg bestemte meg nemlig for å heller tro på disse. Forrige pp ble jeg nemlig rundlurt av mange symptomer. Var helt sikker på at jeg var gravid!

Du har all grunn til å være skuffa nå! Håper du kan slippe gleden helt løs i neste periode isteden.

Skrevet

For en brå start på det nye året - stakkars deg. Kjenner meg godt igjen i det med å bygge opp forventningene og håpet; er liksom sikekr på at denne gangen så lykkes det, men så kommer den grusomme tante likevel. Det tar noen dager å snu skuffelsen og motløsheten til fornyet optimisme og planlegging frem mot neste EL. Det blir litt mye berg og dalbane og jeg lurer på hvor lenge vi klarer å gjøre det her? Det blir liksom ikke lettere med tiden heller. Ønsker deg masse lykke til i neste pp!

Skrevet

Hei, kjære deg og godt nyttår! En ting å si: no er det nok! Ungen flere tantebesøk i år må være det endelige målet. Huff de evindelige nedturene vi blir påført hver mnd fra el og en 14 dagers tid framover.Lykke til med både slanking og el.

Skrevet

Får satse på at dette er årets første og siste tantebesøk da martine.

Masse klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...