Gå til innhold

Ullpledd til de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...hvor for dere tak i det og hva kostet det, sånn ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk et kjempe fint til jul det var kjøpt på Fru lyng. Vet ikke hva det koster

Skrevet

Og Fru Lyng ligger i Oslo? Der bor ikke vi. ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt et på www.gullull.no og det kostet rundt 300 kr.

Skrevet

Tenkte du for å legge over dyna ol?

Har sett at på Princess har de noen i forskjellige str. Mørke grå med Lundvig og Solan på :)

Skrevet

Jeg tenkte på å bruke over nattposen.

Skrevet

Hei!

Vi har et kjempefint ett fra Røros Pledd. Vet ikke hva det kostet, men tror det er ganske dyrt (flere hundre). Vårt er kjøpt på Husfliden i Oslo, men har sett dem på Babyshop også. Er sikker på at de har de andre steder også. http://www.rorostweed.no/pledd.htm. Det er det med hjerter på.

I tillegg har mamma strikket rufseteppet til Nøstebarn. Det bruker vi masse. Tuller henne inn i det stadig vekk. Men det er jo mer som et helseteppe i ull da.

Skrevet

Gutten vår fikk røros pledd hjerter til jul. Det minste koster ca 400,- Det har de på Barnas Hus, Babyshop, endel barneutstyrsbutikker og interiør- og husflidbutikker.

Skrevet

Tror nok det er billigst å kjøpe på kid jeg. Ekte ull der også. Fikk til jul og vi er veldig fornøyd. Ullpledd fra røros tweed koster 1000 og oppover. Men men hver sin smak.

Skrevet

Barne/babyteppene til Røros tweed koster rundt 500 kroner på Husfliden. Det er de store pleddene som koster rundt 1000-lappen. Vi har et kjempesøtt babyteppe fra Røros tweed (rødt og svart med bamse på), og det er jeg kjempe glad i :-) Ellers er barneteppene deres råstilige og et minne de kan ta med seg til sine egne barne en gang i fremtiden.

Skrevet

Jeg har klippet et stort ullteppe i to; ett til hver av de 2 små mine. Har dem over dynene deres.

Skrevet

har et babaypledd i ubehandlet ullfleece fra nøstebarn - det er bare så godt...ønsker meg et stort et og - i voksenstr - men det koster 1000 kr..men det er mykt og godt - jeg tåler ikke ull innpå meg, men denne ullfleecen er bare deilig! Tror de finnes en jr str også - se nostebarn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...