meg og novemberjenta Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Jeg har stimulert til tusen, pumpet meg annenhver time i to uker nå, men alt som kommer ut er 10 ml uansett.... mistet også litt melk i den andre puppen, men greier da å pumpe ut 50 ml... så nå stresser jeg med først og amme på den puppen med en del melk i, så gi flaske, så pumpe ut den andre puppen, for den greier hun ikke suge tom for de få mililitrene, bruker selv en halv time på å pumpe ut de 5... Andre som har hatt det sånn? Tips?
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Den ble redusert kraftig og jeg måtte gi tillegg etter amming. (for min del ble det så vondt å skulle amme hver time som jeg ble anbefalt for å få opp produksjonen igjen at vi til slutt måtte gi opp..) Hvis du er veldig bestemt på å amme må du nok bare fortsette og pumpe og amme masse. Kan hende det blir lettere under en varm dusj:) Lykke til:)
Hoppetussa Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Så flink du er som står på! :-) Det er fint at babyen får det du har, melken som er igjen er full av antistoffer som er fint for babyen din å få. Hva med hjelpebryst? Det kan du lese mer om på www.ammehjelpen.no Hvis du har problemer med å få ut melken kan du kanskje bruke lecitin som fås kjøpt på apoteket, men jeg er ikke sikker på om det hjelper deg. Spør Blomman eller en av de andre ammehjelperne på ammedebatten. På ammedebatten har Blomman samlet en tråd med hva som øker melkemengden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå