kokosbolle Skrevet 3. januar 2007 #1 Skrevet 3. januar 2007 Har visst fått noe som kan minne om rier (har jo aldri hatt det før, så har egentlig ikke peiling).. magen strammer seg og det gjør innmari vondt, og vondten har liksom en topp i midten av seg.. varer i 50 sek. Kommer hvert 6-7min.. Noen som har tips for å få fortgang på det her?
Hege *fødeklar!* Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 oi, tror jeg hadde ringt på fødeavd gitt, med førstemann, var det slig i 2 timer, men jeg skjønte ikke da at det var veer!! Lykke til:)
kokosbolle Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. januar 2007 Jøss..ja,kanskje jeg burde ringe. Nå gikk det typisk 15 min mellom de to siste, så er ikke regelmessig, men hadde gj.snittlig èn hvert 6 min. Får fortsette å ta tiden litt.. den siste var aueaueaueaue!!
Hege *fødeklar!* Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 15 min, sånn startet jeg!! Kan nesten sikkert si at nå er det igang, eller ihvertfall på bakgrunn av mitt forrige svanger skap.. det gikk fort fra 15 min og til 5 min mel hver gang! Ring og snakk med de ihvertfall. ÅÅÅÅ missunelig.. jeg har to laaange uker igjen..
kokosbolle Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2007 Eneste jeg synes er rart, er at jeg ikke har vondt i korsryggen når "riene mine" kommer. Kan man ha rier uten å ha vondt i ryggen?
Hege *fødeklar!* Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 ryggvondt kom litt senere, men ikke når det var kun 15 min mel hver gang, har du snakket med føden? hva sa de?
LisaColli Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 åå så spennende!! tror ikke alle får vondt i ryggen? kanskje det kommer etterhvert som riene blir sterkere?
kokosbolle Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2007 Nei, driver fortsatt og tar tiden. Har ikke lyst til å dra på bomtur.. Men skal ringe de snart ja! auauaua...
kokosbolle Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. januar 2007 Hehe, må le litt.. Var inne på soverommet for å hente brosjyren fra Ullevål for å finne ut når jeg kan ringe de. Samboeren sover lett, og våkna. Han spurte hvordan det gikk, og jeg sa at det var vondt,så nå ringer jeg snart. Han spurte: Har du konstant vondt? Jeg: Nei, de kommer med jevne mellomrom, 6-7min. Han: åja. Så snudde han seg for å sove videre. hehe... han er jo roligheten selv.. trodde jeg.. Akkurat nå var han ute i stua, splitter naken, lettere fortumlet...
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 3. januar 2007 #10 Skrevet 3. januar 2007 hahahah! ja fortell oss hva som skjer etter du har ringt da:) så spennende kanskje det blir babiss på deg i natt?? lykke til !
mona_k og lille brage;) Skrevet 3. januar 2007 #11 Skrevet 3. januar 2007 hihi litt morsom å se hvor mangen fødeklare det er oppe =) føler med dere hele gjengen =)
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 3. januar 2007 #12 Skrevet 3. januar 2007 jeg er sååå missunnelig nå!!! Snakket med føden?? ÅÅ kan ikke mine rier også begynne nå da??? ååå!! Hehe Men men jeg må nok legge meg nedpå litt nå.. har nesten ikke sovet på 2 døgn! :-O Og det er jo ikke helt bra med tanke på at om jeg kanskje skal føde nå de nærmeste dagene - da må jeg jo være uthvilt.. så vi snakkes Men sjekker spent svar i morgen Natta og lykke til om du skal føde nå!
kokosbolle Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. januar 2007 Det ble fødsel! Min gutt kom til verden 03.jan 14.42. 51 cm og 3520 gram! Gikk ganske raskt til å være førstegangs, og nå er alle smertene selvsagt glemt. Vi er lykkelige! Klem
kokosbolle Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 7. januar 2007 Tusen takk! Nå har vi kommet hjem og koser oss masse med den flotte gutten vår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå