Gå til innhold

Kjære dere, kan noen svare meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det med nesen? Lurer på om den vokser i takt med kroppen, eller om den vil tilpasse seg mer til ansiktet etterhvert.Mitt barn er født med kjempe nese.. Kan det være mulig om den forandrer fasong også?

&Takker for seriøse svar, da dette er ett seriøst innlegg.

Skrevet

Nesen vokser hele livet har jeg hørt.. men tror nok den vil tilpasse seg ansiktet mer etterhvert , og kanskje forandre fasong og..

Du må kanskje bare vente og se :)

Klem fra

Skrevet

Takk WP.. :)

Noen andre som har noen synspunkter?

Skrevet

Sambo hadde litt artig nese når han var baby, litt stor og merkelig.. hehe. Nå er den kjempefin og passer han perfekt :o)

Skrevet

Ting vokser litt i utakt og noe vokser mer enn det andre,men det vill gå seg til etterhvert:) Det blir slikt pga "ting" vokser litt i utakt i begynnelsen vill jeg tro;)

Skrevet

nesen kan vokse fortere enn resten av ansiktet. Det jevner seg ut sånn i 16 års alderen visstnok.

Skrevet

Takk for svar.. :)

Andre med synspunkter?

Skrevet

Jeg er førstegangs så kan ikke svare for vesla, men når jeg var baby hadde jeg den supersøte lille nesa, nå jeg ble 12 vokste nesa masse masse men ikke jeg så jeg hadde giganese til jeg ble 14 da begynte det å jevne seg ut mer og mer... Ingenting sånt vokser i takt... Følg med på ørene også, de vokser også i utakt. Dersom man ikke er så opphengt i det og bare ser det som morsomt så kan dere få mange gode stunder ut av det;) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...