♥kinemor19og lille oliver Skrevet 2. januar 2007 #1 Skrevet 2. januar 2007 si ifra til legen at jeg har fått en hemoride el hva det nå heter? liker ikke dele sånne ting med legen min, med mindre jeg MÅ. jeg har bare en forløpig som jeg oppdaga istad. noe jeg kan gjøre for å få den bort, eller går den bort av seg selv?
Fisk med CV Skrevet 3. januar 2007 #2 Skrevet 3. januar 2007 Så lenge den ikke plager vettet av deg er det vel ingen fare som tilsier at du må kontakte lege. Kan jo håpe den stikker sin vei av egen fri vilje, evt dra på apoteket og kjøpe en salve mot problemet*
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 3. januar 2007 #3 Skrevet 3. januar 2007 Hehe, nei så klart ikke! Jeg har en og det er ikke tema hos legen i det hele tatt. Dytter den inn med dopapir etter at jeg har bommelommet, så den får tømt seg for blod og ikke blir så stor og øm at den blir problematisk. Det finnes noe salve på apotek som kan hjelpe til å forminske den, men om det ikke er smertefullt å gå på do eller sitte så ville jeg bare latt den være mest mulig i fred.
Mellus Skrevet 3. januar 2007 #4 Skrevet 3. januar 2007 Hold det under oppsikt ihvertfall.. Mora mi fjerna 27 stk som satt innover i tarmen for noen år siden.. Og det er visst arvelig.. Wææææ...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2007 #5 Skrevet 3. januar 2007 Hva er det vi har leger for??? De er jo der for oss! Om de blir plagsomme så kan han skrive ut en salve som du kan smøre deg med. Tror den heter Xyloproct, mulig at den er å få uten resept også. Snakk med apoteket.
Denise:-) Skrevet 3. januar 2007 #6 Skrevet 3. januar 2007 alcos anal er ett legemiddel, scheriproct er ett annet. Det er bare en av de salvene som er anbefalt til gravide, men jeg husker ikke hvilket. det vet de på apoteket
SuperJessie <3 Skrevet 3. januar 2007 #7 Skrevet 3. januar 2007 scheriproct. funker som faen, kosta vel en 40-50 kroner. innmari deilig å slippe å blø når man driter, verdt penga
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 3. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2007 takk for svar folkens=)
Gjest Skrevet 3. januar 2007 #9 Skrevet 3. januar 2007 Vil bare informere om at alcos anal er den som skal brukes av gravide. IKKE den andre.....................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå