Gå til innhold

Kan barnet få kramper? Magen rister!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann alle gravide! Nå begynner magen å bli sliten av sparkene!! ;-) Er 26+2 nå og kroppen får skikkelig bank for tiden!

Noe som har forundret meg en stund er at hvis jeg ligger på rygg og koser med magen så kan den plutselig begunne å riste... nesten som om barnet får anfall... Hele magen dirrer i noen sekunder og så går det over av seg selv. har vær litt mindre i det siste, var oftere for en måneds tid siden!

Noen som har kjent dette selv?? Er det normalt?

Har glemt å spørre jordmoren min om det!

Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette selv, men vet om andre som har kjent det sånn når babyen tisser:-)

Skrevet

HEHEHE!!! Nå fikk "shakingen" en helt annen mening! :-D Har jeg faktisk ikke tenkt på! Har tenkt mer i retning Epilepsi og sånne skumle greier! Jeg får spørre jordmoren neste gang jeg skal på kontroll! Takk for oppmuntrende savr hvertfall! :-D

Skrevet

det kan og vaere at det hikker. det kjente eg veldig godt sist gang huske eg.

slapp av det e ingenting farlig.

Skrevet

Tror også det er tissing ;-) Har kjent det med begge guttene og spesielt på eldstemann så jeg igjen samme type "grøssing" hos ham når han tisset da han var nyfødt, ganske morsomt. Det er nesten som en vibrering ikke sant? Veldig kort?

Hikking er mer rytmiske små dunk, det kjente jeg aldri med førstemann, men endel med andremann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...